15 Temmuz’un sosyal medya analizi

Sosyal medya araştırma şirketi Somera, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’ne yönelik sosyal medya paylaşımlarını analiz etti.

Somera verilerine göre 14 Temmuz ve 17 Temmuz arasında 587 bin kullanıcı Facebook ve Twitter üzerinden ileti paylaştı. Konuyla ilgili olarak toplamda 2.742.937 ileti paylaşılırken, en etkili hashtag’ler sırasıyla #15Temmuz (532 bin), #15TemmuzDestanı (122 bin), #Unutmayacağız (64 bin), #GüçlüOlTürkiye (58 bin), #DarbeyiSusturanSelalar (53 bin) oldu.

En çok mention alan hesaplar ise şöyle sıralandı: @RT_Erdogan (70 bin), @kilicdarogluk (18 bin), @06melihgokcek (15 bin), @tcbestepe (12 bin), @mustafaatas (6 bin).

Konuyla ilgili yaptıkları paylaşımlarla sosyal medyadaki en etkili markalar ise şöyle oldu:

Facebook’ta en etkili 3 marka: Ziraat Bankası, Türk Hava Yolları, Vodafone
Twitter’da en etkili 3 marka: Türk Hava Yolları, Ziraat Bankası, Türk Telekom

Yazan 17 Temmuz 2017 Pazartesi. Kategori Güncel, Manşet, Son Dakika, Sosyal Ağlar. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazıya yorum yapabilir ve geri izlemede bulunabilirsiniz

Yorum yaz

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME