2013 Software AG Yılı!

Büyük Veri, Bulut ve Sosyal İş Ağı çözümleriyle ön plana çıkan, yazılım şirketi Software AG, yeni ürün setleriyle hızlı girdiği 2013’te, sunduğu benzersiz bellek içi çözümleri ve entegrasyon odaklı teknolojileriyle yıl boyunca iş dünyasını hareketlendirmeye kararlı.

Software AG, bu yıl gerçekleştirdiği şirket satınalmaları ve yeni ürün tanıtımları sayesinde, grup iştiraklerinin de katkısıyla, 2013’te de ses getirmeye devam edecek. Kurumsal Büyük Veri alanında bellek içi teknolojilerdeki liderliğiyle ön plana çıkan Software AG iştiraki Terracotta, 2013’ün ilk çeyreğinde en önemli serilerinden biri olan BigMemory ürünlerinin yüklenme sayılarında dikkat çekici bir artış gözledi. Geçtiğimiz yılın ilk çeyreğine oranla yüklemelerin beş kat arttığı tespit edildi.

Şirketin, en çok satan ürünün freemium sürümünü piyasaya sürmesi ise, aylık BigMemory yüklemelerini yüzde 700 oranında artırdı. Açık kaynaklı Terracotta ürünleri Ehcache ve Quartz Scheduler’in yüklenme oranları, Terracotta’nın sunduğu çözümlerin çeşitliliğini ve kalitesini kanıtlayacak şekilde her ay yüzde 20’nin üzerinde artış gösterdi. 2011 yılında Software AG tarafından satın alınan Terracotta, çok hızlı erişim, içgörü ve eylem stratejisi sağlayan bellek içi çözümlerine olan yoğun talebi böylece bir kez daha ispatlamış oldu.

Aberdeen Group Araştırma Analisti Nathaniel Rowe, “Terracotta, freemium fiyatlandırma modeline büyük miktarda yatırım yapmadan önce müşterilerine BigMemory’nin değer önermesini deneyimleme fırsatı sunuyor. Şirketin kısa süren kavram kanıtlama döngüsü, potansiyel müşterilerin bellek içi teknolojinin kurumsal değerini farketmesini sağlıyor. Bellek içi teknoloji ise, Aberdeen’in araştırmalarına göre geleneksel veritabanlarından 100 kat daha hızlı analitik sonuçlar ortaya çıkarıyor. Bu da Terracotta’nın rakipleri arasından kolaylıkla sıyrılmasını sağlıyor” diyor.

BigMemory’nin yüklenme sayısı, 2013’ün ilk çeyreğinde, 2012’nin ilk çeyreğine kıyasla 5 kat arttı.
Açık kaynaklı Echache ve Quartz Scheduler ürünlerinin yüklenme oranı yüzde 20 artış gösterdi.
Freemium piyasaya sürüldükten sonra aylık BigMemory yüklenme sayısı 7 kat arttı.

Terracotta CEO’su Robin Gilthorpe, “Büyük Veri’ye yönelik geliştirilen bellek içi çözümlerini, daha çok veriyi rekabet avantajı olarak kullanan yenilikçi şirketler tercih ediyor. Biz de, hızla büyüyen bu pazarda lider olarak, müşterilerimiz için önce, son derece hızlı olan kavram kanıtlama paketiyle desteklediğimiz freemium modelimizi sunmaya karar verdik. Böylece kurumsal çözümlerimizi kendi ortamlarında deneme fırsatı verdik. Bu da, birbirinden çok farklı sektörler ve birimler tarafından ilgiyle karşılandı. Müşterilerimiz, ellerindeki yüksek ivmeye sahip önemli verileri, gerçek zamanlı değerlere dönüştürebilecek şekilde, istedikleri her ölçekte hizmet verebileceğimizi biliyorlar ve bu konuda bize güveniyorlar” diyor.

Terracotta, geçtiğimiz günlerde BigMemory’nin son sürümü olan 4.0’ın ve yakında piyasaya çıkacak olan In-Genius platformunun, 2013 Amerikan İş Ödülleri’nin (American Business Awards) Yeni Ürün veya Yılın Hizmeti – Yazılımı – İşi veya Rekabetçi Zeka Çözümü kategorisinde finalistler arasına girdiğini duyurmuştu. Kazananlar, Eylül ayında San Fransico’da yapılacak ödül töreninde açıklanacak.

Yazan 28 Mayıs 2013 Salı. Kategori Her Şey!, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME