AOC ve Philips Monitörlerinin Amsterdam Merkez Ofisinin Yetkileri Arttırıldı

AOC-PİHİLPSŞimdiye kadar Amsterdam yalnızca Avrupa AOC ve MMD’nin faaliyetlerinin merkeziydi – Mayıs ayından itibaren ise sorumluluk alanlarına Orta Doğu, Afrika ve Avrupa ve Asya’dan yeni ülkelerin pazarları da eklendi.

Mayıs’tan itibaren, AOC ve MMD yeni bölgeleri de Amsterdam’dan yönetmeye başladı. Şimdiye kadar şirketlerin satış ve pazarlama organizasyonu yalnızca Avrupa’dan sorumluydu. Mayıs ayından beri ise Orta Doğu, Afrika ve Orta Asya piyasaları da Hollanda’nın başkentinden yönetiliyor. MMD, Philips markasının monitör ve Public Signage ekranlarının lisans ortağı ve kardeş şirketi olan AOC gibi dünyanın önde gelen IT ekran üreticisi TPV’nin yüzde yüz iştirakli şirketidir.

AOC ve MMD EMEA Bölgesi Genel Müdürü Nico Vernieuwe’a göre genişletilmiş sorumluluk alanı son yıllarda Avrupa’da izlenen başarılı stratejinin doğrudan bir sonucu. Son Meko analizinin rakamlarının da kanıtladığı gibi, her iki marka da monitör piyasasındaki paylarını istikrarlı bir şekilde artırdı. Sonuç olarak, AOC ve Philips markaları birlikte geçen yılın sonunda Avrupa monitör piyasasında üçüncülüğe yükseldi. Vernieuwe, “Sadece IT ekranlarına odaklanıyoruz, bu yüzden de pek çok yenilikle piyasaya önemli ivmeler kazandırmaya devam ediyoruz” dedi. Bunun örnekleri arasında, büyük enerji tasarrufu sağlayabilen PowerSensor, kullanıcılara sağlıklı bir çalışma ve oturma pozisyonu sunan ErgoSensor, ekranın çevresine bir ışık halesi saçan Ambiglow’a sahip monitörler ve tek bir USB kablosuyla anında masaüstü alanını genişleten ve ekrana bağlı olan bütün cihazlara erişim sağlayan, piyasaya yeni çıkan USB dock monitörü gibi ilerlemeler bulunuyor. Ayrıca çok yakında sağlık alanındaki uygulamalara yönelik klinik gözlem ekranları da piyasaya sunulacak.

Bu büyüme her iki markanın da B2B segmentine gösterdiği daha güçlü bağlılıktan da kaynaklanıyor. Philips monitörleri geleneksel olarak bu alanda hep iyi bir mevcudiyet sergilemişken, AOC portföyünü genişleterek her iki markanın da artık ev ve iş kullanımına yönelik geniş bir ürün gamına sahip olmasını sağladı. Her iki markanın sahip olduğu toplam 170 farklı model ile B2B’ni yanı sıra B2C segmentleri de neredeyse tamamen kapsanmış oldu.

Geniş ürün gamına ek olarak, AOC ve MMD’nin sahip olduğu müşteri odaklı satış politikası da bu artışa önemli ölçüde etki etti. Batı Avrupa, Orta Doğu ve Afrika satış sorumlusu Thomas Schade şunları belirtti: “Örneğin, işbirliği projelerimiz, çeşitli pazarlardaki müşterimizle yaptığımız dayanışmayı güçlendirdi. Yerel satış ekiplerimizi genişleterek müşteri ilişkilerimizi daha da geliştirdik. Sorumluluğumuz artmış olsa da, oturmuş Avrupa pazarları odağımız olmaya devam edecek.” Schade, gelecekte Almanya ve İngiltere gibi ülkelerin yanı sıra, sağlık hizmetleri ve eğitim sektörlerindeki ürün odaklı piyasalarda da büyük bir büyüme potansiyeli gördüklerinin altını çizdi.

Yazan 10 Haziran 2013 Pazartesi. Kategori Ekonomi, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME