Artık Çağrı Merkezlerinde Arama Süresi Kısalacak “EXALEAD”

Dassault Systèmes, EXALEADEXALEAD OneCall uygulaması müşterilerle iletişim halindeki müşteri temsilcilerine, başarılı olmak için ihtiyaç duydukları tüm veri ve bilgileri sağlayarak çağrı merkezi operasyonlarını dönüştürüyor.

Dünyanın en büyük yazılım şirketlerinden biri olan Dassault Systèmes, çağrı merkezlerine yönelik yeni EXELEAD OneCall uygulamasını piyasaya sürdü. EXALEAD OneCall, saha satış temsilcilerinin müşteriyle kurduğu etkileşimi daha efektif hale getiriyor ve şirketin karlı bir şekilde büyümesini desteklemeye yardımcı oluyor. Çözüm; telefonda geçirilen arama süresini kısaltırken, ilk aramada çözüme ulaşma oranını da artırıyor. Bu da elbette müşteri memnuniyetinin artmasını sağlıyor.

Tüketiciler sahip oldukları seçenekler ile ilgili daha fazla bilgiye ulaştıkça soruların hacmi ve karmaşıklığı da artıyor. Bu sorular çeşitli kanallardan gelebiliyor ve bunlar yanıtlanırken gerekli olabilecek veriler farklı sistemler ve teknolojiler aracılığıyla sağlanıyor. Bu süreç, saha temsilcilerinin, müşterilerin sorularını yanıtlamasını giderek zorlaştırıyor.

Çağrı merkezi işlemleri daha kısa sürede tamamlanacak…

EXALEAD OneCall uygulaması, bilgi bakımından donanımlı müşterilerle iletişim halindeki müşteri temsilcilerine, başarılı olmak için ihtiyaç duydukları veri ve bilgileri sağlayarak çağrı merkezi operasyonlarını dönüştürüyor.

EXALEAD OneCall dahili veya harici, yapılandırılmış veya yapılandırılmamış her türlü veriyi topluyor, düzenliyor ve çağrı merkezi temsilcileri ile yöneticileri için “bağlam içi” zengin bilgiler sunuyor. Bu yeni ürün, çağrıların daha hızlı çözüme kavuşturulması ve çağrı sürelerinin kısalması, mümkün olan en iyi hizmet deneyiminin sağlanması ve müşterilerle iletişime geçilmesi anlamında kritik bir öneme sahip.

Dassault Systèmes; 3DEXPERIENCE platformunun kullanıldığı bu yeni ve esnek iş uygulaması, kullanılan Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımı için tamamlayıcı nitelikte… Müşteri ve satılan ürünler ile ilgili doğal dil ve anlam bilgileri, müşteri geçmişi, çok kanallı arama ve bağlamsal çapraz satış//ilave satış olanakları gibi tüm bilgileri oldukça basit bir şekilde müşteri temsilcisinin masaüstüne getiriyor. EXALEAD OneCall uygulaması aynı zamanda yöneticiler için takım ve müşteri temsilcisi faaliyetlerinin tek ekranda görüntülenmesi, gerçek zamanlı operasyon panoları ve analizler ve toplu KPI ve trend raporları gibi son derece faydalı bir dizi operasyon aracı da sağlıyor.

Müşterilerle ilgili 360 derece görüş sağlayacak

Çözümün yaratıcısı EXALEAD firması, 2010’da Dassault Systèmes tarafından satın alınmıştı. EXELEAD CEO’su Laurent Couillard yeni çözümle ilgili şunları söyledi: “EXALEAD uygulamaları ile Dassault Systèmes, sosyal ağ içinde yer alma ve bunları kullanma oranları giderek artan sektörler için veri yoğunluklu iş olanağı belirleme uygulamaları sağlamaktadır. Müşterilerimiz, mevcut depolama çözümlerine tamamlayıcı olarak çok kanallı, kendi müşterileri ile ilgili 360 derece görüş sağlayacak bir çözüm arayışı içindedirler. Müşterileriyle daha hızlı iletişim kurmalarını ve daha fazla işi sonuca bağlamalarını mümkün kılacak özel bir çözüm geliştirmek için müşterilerimizle yakın işbirliği yaptık.”

Yazan 30 Temmuz 2013 Salı. Kategori Her Şey!, Son Dakika, Teknoloji. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME