Avaya, Nortel Kurumsal Çözümler’i satın almasının ardından yol haritasını açıkladı

avaya_thumb250Kurumlara yönelik iletişim ağı ve hizmetleri alanında dünyanın lider şirketlerinden olan Avaya, bünyesine Nortel Kurumsal Çözümler’i kattıktan sonra her iki firmanın da ürünlerinin ve hizmetlerinin entegre olduğu yol haritasını ve iletişimin geleceği ile ilgili vizyonunu açıkladı.

Avaya’nın vizyonu açık standartlı, iletişim tabanlı iş sistemleri ile verimli ve gerçek zamanlı iletişime dayanmaktadır. Her ölçekteki firma SIP (Session Initiation Protocol) teknolojisini kullanarak, var olan iletişim yatırımını korurken istediği hızda yeni yeteneklere geçiş yapabilecektir. Avaya’nın iletişim tabanlı iş sistemleri, kurum süreçlerine gerçek zamanlı iletişimi entegre ederek, departman işlevlerinin sorunsuz bir şekilde yüksek başarı ile devam etmesini hedeflemektedir. Amaç, kullanıcıların gereksinimlerine uygun bilgilere erişerek daha verimli olmalarının sağlanmasıdır.

Avaya Türkiye Genel Müdürü Sinan Dumlu ‘Bugün açıkladığımız yol haritası müşterilerimize verdiğimiz, ‘kurumlarını yönetme ve büyütmelerine yardımcı olacak gelişmiş iletişim yetenekleri sağlama’ taahhütümüzü desteklemektedir. Ürün portföyümüzü geliştirirken, bize yol gösteren ilkemiz müşterilerimize ve iş ortaklarımıza en yüksek performanslı ve en düşük maliyetli sistemler ve hizmetler sunmaktır’ dedi.

Yeni yol haritası, Avaya’nın varolan portföyüne Nortel Kurumsal Çözümler’in yeteneklerinin entegrasyonu ile aşağıdaki, alanlarda iyileşme ve gelişmeler içermektedir:

Birleşik/Tümleşik İletişim

Birleşik İletişim portföyünün merkezi, sofistike iletişim ağlarını birleştiren SIP tabanlı  iletişim platformu olan Avaya Aura™ dır. Kanıtlanmış avantajları arasında altyapı masraflarını azaltma, merkezileşmiş işbirliği ve müşteri ilişkileri uygulamalarının kolayca kurulumu olan Avaya Aura, varolan Nortel ses ve birleşik iletişim müşterilerine de avantajlar sağlamaktadır. Yol haritası Avaya Aura’nın değerini, Avaya (önceden bilinen adıyla Nortel) Agile Communications Environment (ACE) ile genişletmektedir. ACE, Service-Oriented Architecture (Hizmet Odaklı Mimari) ve Web Hizmetlerini kullanarak iletişim tabanlı uygulamaların daha hızlı geliştirilmesine imkan tanımaktadır.

Çağrı Merkezi

Avaya Aura, Avaya’nın çağrı merkezi portföyünün de merkezinde yer almaktadır. Bu yapı ile, çağrı merkezleri aynı anda birden çok iletişim tipini destekleyen, SIP tabanlı, hizmet odaklı mimariye doğru kolaylıkla ilerleyebilmektedir. Duyurulan çağrı merkezi çözümü, müşterileri, müşteri temsilcilerini, bilgi ile birleştiren yeni ve daha entegre bir çalışma modeli önermektedir. Ek yetenekler kurumların ve organizasyonların artan müşteri taleplerinin üstesinden, daha sıkı entegrasyon ve düşük maliyetle gelmelerini sağlamaktadır.  Entegre yol haritası, Avaya-Nortel Kurumsal Çözümler’in çağrı merkezi ürün portföyünü müşteri temsilcisi için masaüstü, görevlendirme, deneyim yönetimi ve analiz gibi özellikler ile genişletmektedir.

KOBİ Çözümleri

Avaya IP Office, BCM, Norstar, PARTNER ve Integral 5 ürünleri IP Office ürün ailesine entegre olarak satışına devam edilecektir. Avaya, yatırım koruma avantajları ile daha zengin çözüm yaratmak için Nortel özelliklerini, arayüzlerini ve telefonlarını IP Office ile birleştirecektir.

Şirket ayrıca, Nortel Kurumsal Çözümleri bünyesinde bulunan veri merkezlerinden birleşik iletişimi yönetmek isteyen KOBİ’lere uygun SIP tabanlı Avaya Software Communication System’ı da çözümleri arasına katmaktadır.

Veri Ürünleri
Önceden de açıklandığı gibi, Avaya, Nortel Kurumsal Çözümleri’nin veri çözümleri yol haritası tamamıyla olduğu gibi koruyacaktır. Avaya veri portföyünde Ethernet Anahtarlar (switchler), Kablosuz İletişim Ağı, Erişim Kontrolü ve Birleşik İletişim çözümleri yer almaya devam edecektir.

Yazan 17 Şubat 2010 Çarşamba. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME