Avea’ya 2010 AB Kalite Ödülü

Avea, Brüksel’de gerçekleştirilen II. Uluslararası AB Kalite Zirvesi’nde, Mobil İletişim ve Telekom Kategorisi’nde, kalite ve inovasyon uygulamalarında AB normlarını uygulayarak örnek teşkil eden markalara verilen “2010 AB Kalite Ödülü”nün sahibi oldu

Sunduğu avantajlı tarifeler, kampanyalar ve yenilikçi çözümlerle Türkiye’nin bilgi toplumuna dönüşümüne katkıda bulunan Avea, Tüketici Akademisi tarafından Brüksel’de düzenlenen II. Uluslararası AB Kalite Zirvesi’nde, Mobil İletişim ve Telekom Kategorisi’nde, 2010 AB Kalite Ödülü’ne layık görüldü.

Kalite ve inovasyonun tanımını yeniden şekillendirmek, üretim, tüketim ve hizmet boyutunda uygulanabilir inovasyon arayışlarını paylaşmak amacıyla, Türkiye ve AB üyesi ülkelerin iş, sanat, siyaset ve bilim dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getiren zirvede, Avea’nın ödülünü Müşteri Risk ve Doküman Yönetimi Direktörü Gürcan Aladinli teslim aldı.

Gürcan Aladinli ödül töreninde yaptığı konuşmada; “Avrupa Birliği üyesi ülkelerin ve Türkiye’nin inovasyon ve fikir yönetimi başta olmak üzere iş dönüşümü ve operasyonel mükemmellik gibi alanlarda kazanılmış deneyimlerinin paylaşılması bakımından bu zirve büyük önem taşıyor. Bu anlamda, koşulsuz müşteri memnuniyeti adına yenilikçilik ve kalite kavramlarını her şeyin üstünde tutan bir kurum olarak, böylesine önemli bir zirvede olmaktan ve 2010 AB Kalite Ödülü’ne layık görülmekten büyük gurur duyduk” dedi.

Tüketici Akademisi tarafından çeşitli üniversitelerin görüşleri alınarak gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre verilen ödül hakkında değerlendirmede bulunan Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat da; “Bu ödül yüksek kalite anlayışımızın bir sonucu olarak bizleri çok memnun etti. Bu yıl gerçekleştirdiğimiz köklü değişikliklerle, sektörde müşteri beklentilerini değiştiren ve çıtasını yükselten pek çok yeniliğe imza attık. Avea Müşteri Hizmetleri bünyesinde, müşteri temsilcileri aracılığıyla verilen çağrı merkezi hizmetinden müşterilere gönderilen bilgilendirme SMS’lerine, online işlem merkezi hizmetlerinden sesli yanıt sistemine kadar tüm alanlarda yüksek müşteri memnuniyeti sunma prensibiyle kaliteli ve bütünlüklü bir hizmet vermeyi amaçlıyoruz” dedi.

Avea’nın, klasik müşteri memnuniyeti anlayışının ötesine geçerek her bir müşterisinin yaşadığı deneyimi önemsediğini ve bu doğrultuda çözümler ürettiğini belirten Orçun Onat, “Özellikle teknik konularda daha fazla desteğe ihtiyaç duyan müşterilerimiz için onları adreslerinde ziyaret ederek çözüm sağlayacak ‘Avea Jett Ekip’ projesini hayata geçirdik. Müşteri Deneyimi Skorlama Projemiz ile her bir müşterimizin Avea Müşteri Hizmetleri ile kurduğu temasları günlük olarak izleyerek bir müşteri deneyimi skoruna ulaşıyoruz. Avea Müşteri Hizmetleri olarak düzenli olarak hazırladığımız ‘Müşterinin Sesi’ raporuyla, müşterilerimizden gelen geribildirim, talep ve önerileri direkt olarak ürün ve servis geliştiren ekipler ve Avea üst yönetimiyle paylaşarak şirket içerisinde müşterinin avukatı olma rolünü de üstlenmiş durumdayız. Temmuz ayında devreye girecek olan yeni ve gelişmiş CRM projesiyle, Avea Müşteri Hizmetleri’nde tüm kanallarda entegrasyon sağlayarak hat bazlı yönetimden müşteri bazlı yönetime geçişin alt yapısı sistemsel olarak hazırlanıp potansiyel müşteri ilişkileri yönetimi yeteneğine sahip olacağız. Ayrıca kredi skorlama projesi de bu yıl hayata geçecek diğer önemli projelerimizden” dedi.

Yazan 01 Haziran 2010 Salı. Kategori Ekonomi, Manşet, Mobil, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME