Bircom’dan, Aras Kargo müşterilerine mobil çözüm

Bircom_logoAras Kargo ve Bircom, kullanıma sundukları yeni mobil uygulamayla taşımacılık sektöründe bir ilke imza attı. Bircom yazılım ekibi tarafından Aras Kargo için geliştirilen uygulamayı kullanıcılar cep telefonlarına indirerek hiçbir ek işleme gerek kalmadan anında yararlanmaya başlayabiliyorlar. Uygulama sayesinde cep telefonundan kurye çağırmak, gönderi hesaplamak ve Aras Kargo’nun şube ve hizmetleri hakkında bilgi almak mümkün oluyor. Üstelik tüm bu işlemler SMS göndermeye gerek kalmadan saniyeler içinde gerçekleştiriliyor.

İletişim teknolojileri alanında Türkiye’nin önde gelen kurumlarından biri olan Bircom, kurumlara yönelik olarak geliştirdiği mobil uygulamalara yenilerini eklemeye devam ediyor. Taşımacılık sektörünün lider firması Aras Kargo için Bircom yazılım ekibi tarafından geliştirilen mobil uygulama, taşımacılık sektöründe ilk olma özelliğini taşıyor. Uygulama, Aras Kargo müşterilerinin internete bağlanmadan saniyeler içinde kurye çağırmasına, gönderi hesaplamasına, firmanın ürün ve hizmetleri hakkında bilgi almasına olanak sağlıyor.

Bilişim sektöründe birçok yeniliğin öncüsü olan Bircom’un yazılım ekibi tarafından geliştirilen mobil uygulama sayesinde, Aras Kargo müşterisi, kendisine gönderilen uygulamayı yüklemek için bir defaya mahsus internete bağlanıyor ve daha sonra internet bağlantısına ihtiyaç duymadan firma ile ilgili tüm bilgilere dilediği an ulaşabiliyor.

Bircom’un Phonsai yazılımıyla geliştirilen bu uygulamanın en önemli özelliklerinden biri de Türkiye’deki cep telefonlarının yüzde 99’u ile uyumlu olması. Java tabanlı tüm cep telefonlarında çalışan uygulama sayesinde, her ay 6 milyon kişiye ve binlerce kuruluşa hizmet sunan Aras Kargo artık çok daha geniş bir kitleye, çok daha hızlı ve nitelikli bilgi aktarımı sağlayacak.

Müşteri memnuniyetinin pekiştirilmesi, sadakatinin artırılması, müşteri farklılığı ve değer yaratılması için tüm yeniliklere açık olduklarını belirten Aras Kargo Pazarlama Müdürü Özde Yalçın konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Bircom yazılım ekibinin geliştirdiği mobil uygulamaları sayesinde artık müşterilerimize daha yakınız. Bizi yeniliklere yönlendiren, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırma arzusu. Müşteri tercihlerini daha iyi analiz etmek için CRM uygulamalarına ağırlık veriyoruz. Müşterilerimizin kuruluşumuzu, ürün ve hizmetlerimizi, satış ve satış sonrası desteğimizi nasıl algıladıklarını öğrenebilmek bizim için önem taşıyor. Müşteri sadakatini ölçebilmek, müşterilerimizin yorum ve beklentilerini öğrenmek, onlardan gelen mesajlar doğrultusunda aksiyon planlarımızı geliştirmeye özen gösteriyoruz. Böylece tüm organizasyonumuz uzman kadromuzla müşterilerimizin etrafında dönüyor. Bu nedenle Aras Kargo’da yenilikler hiç bitmeyecek.”

Bircom’un Yazılım Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Seçilmiş ise şu açıklamayı yaptı: “Günümüz koşullarında müşteri beklentilerini aynı hızla karşılayabilmek çok kolay değil. Müşteri, her türlü bilgiye çok kısa bir zamanda ve en düşük maliyetle ulaşmak istiyor. Hepimizin bildiği gibi hedef kitleye en doğru zamanda doğru mesajı iletmenin en ekonomik yöntemlerinden bir tanesi mobil mecralar. Ancak SMS 160 karakter ile sınırlı. MMS ile her telefonda tutarlı bir içerik sağlamak mümkün değil. Biz de buradan yola çıkarak sektörde öncü niteliğinde olan mobil uygulamaları geliştirdik. Aras Kargo bu uygulamaları kullanarak müşterisine daha da yakınlaşacak. Örneğin, en yakın Aras Kargo şubesini öğrenmek isteyen müşteri çağrı merkezini aramadan ya da internete bağlanmadan cep telefonundaki uygulamaya bakarak bu bilgiye ulaşabilecek. Bircom olarak mobil uygulamalar alanında Türkiye’ye işlevsel ve değer yaratacak bir vizyon sunuyoruz. Bu çerçevede her sektörden ve her büyüklükten kurumlara yönelik etkili çözümler sunmaya devam edeceğiz.”

Yazan 28 Şubat 2010 Pazar. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME