Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi – Teknik Destek

Çağri merkezi sektöründe faaliyet gösteren firma için Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.


Inbound çağrı konusunda deneyimli,
Teknik destek çağrıları almış,
Vardiyalı sistemde çalışabilecek,
Takım çalışmasına uyumlu,
İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

  1. (Gerekli)
  2. (Gerekli)
  3. (Gerekli)
  4. Yalnızca doc, docx, pdf ve odt formatlarını desteklemektedir. Dosya boyutu en fazla 2MB olabilir.

    Bilgin Bilişim Danışmanlık Ltd. Şti.,Türkiye İş Kurumu tarafından verilen “Özel İstihdam Bürosu İzin Belgesi” sahibidir. Belge Tarihi: 25.09.2007 Belge No:248. 4904 sayılı Türkiye İş Kurumu Kanunu gereğince iş arayanlardan ücret alınması yasaktır.
 

Yazan 28 Mayıs 2010 Cuma. Kategori İş İlanları, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME