Callpex 2009’u yüzde 300 büyüme ile kapattı

Callpex_GM_Oguz_TaskentÇağrı merkezi sektörünün en yeni ve dinamik isimlerinden Callpex 2009 yılında yüzde 300 büyüme kaydetti. 2008 yılı  Şubat ayında faaliyete başlayan Callpex, kurulduktan sonra en hızlı büyüyen çağrı merkezi oldu.

Perakendeden iletişime, medikalden ulaştırmaya kadar birçok farklı sektöre hizmet veren Callpex, 2009 yılında yüzde 300’lük büyüme kaydederek önemli bir başarıya imza attı.

Borusan Otomotiv, Pegasus Airlines, Teknosa, Vestel, Millenicom gibi Türkiye’nin prestijli markalarına hizmet veren Callpex 2008 yılı Şubat ayında faaliyete geçti.

ISO 18001, ISO 27001 ve ISO 9001 kalite belgelerine sahip olan ender çağrı merkezleri arasında yer alan Callpex, 500 koltuk kapasitesine sahip. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen ve dış kaynak hizmeti sunan Callpex müşterilerine en son teknolojik altyapısı ile hizmet sunuyor.

Yakın gelecekte Anadolu’ya açılma planları olduğunu kaydeden Callpex Genel Müdürü Oğuz Taşkent, “20 ilde gerçekleştirilen fizibilite çalışmaları sonucu lokasyon belirleyerek bölgesel yapılanma için start vereceğiz. Callpex Çağrı Merkezi olarak,  bu yıl da geçtiğimiz yıl olduğu gibi bünyemize yeni çalışma arkadaşlarını dahil etmeyi planlıyoruz.

Mevcut ve yeni müşterilerle büyümemize devam ederken, kaliteli insan kaynağına da yatırım yapmak planlarımız arasında.

Zira kriz ile birlikte firmaların müşterileri ile daha fazla iletişimde bulunmayı tercih ediyorlar. Bu da haliyle sektörün büyümesine ve istihdamın artmasına pozitif yönde katkı sağlıyor” dedi.

Yazan 14 Ocak 2010 Perşembe. Kategori Ekonomi, Kurumsal, Manşet, Son Dakika, Telekom. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME