CMC, 2009’da krizde yüzde 35 büyüdü

CMC_call_centerCMC (Customer Management Center), 2009 yılını krize rağmen ciro bazında yüzde 35 büyümeyle kapatarak başarılı bir yılı daha geride bıraktı. Yıl içinde Malatya Operasyon Merkezi gibi önemli yatırımlar gerçekleştiren CMC, istihdam anlamında da yüzde 50 büyüyerek, çalışan sayısını 1.800’e çıkardı. CMC, 2009 yılında 51 milyon çağrı gerçekleştirdi ve 112 milyon dakikayı aşan hizmet sundu. 50’nin üzerinde kurumsal firmaya çağrı merkezi hizmeti vermekte olan CMC, 2010 yılında başta İstanbul’da olmak üzere Malatya’daki çağrı merkezinde de hizmet ve istihdam anlamında büyümeye devam edecek.

Çağrı merkezi sektörünün önde gelen isimlerinden CMC (Customer Management Center), artan hizmet kapasitesi ve istihdam oranıyla 2009 yılında krizde %35 oranında büyüyerek önemli bir başarıya imza attı. Tüm dünyayı etkisi altına alan ekonomik durgunluğa rağmen büyümesini istikrarlı bir şekilde sürdüren CMC, 2009 yılında özellikle finans sektörüne yönelik müşteri portföyünü ve bu alanda hizmet veren ekibini önemli oranda geliştirdi. 2009’un ilk aylarında Malatya’da faaliyete geçen yeni operasyon merkezinin de katkısıyla büyüyerek istihdamını yüzde 50 oranında artıran CMC, bugün itibariyle farklı sektörlerden 50’yi aşkın kurumsal firmaya 1.800 çalışanıyla hizmet veriyor. Hedeflerinde ve yatırım planlarında ülke ekonomisine sağlayacağı katkıları da göz önüne alan CMC, 2010 yılında hizmet ve istihdam kapasitesini daha da artırarak büyümeye devam edecek.

CMC, büyümeye devam ediyor

CMC 2009 Şubat ayı itibariyle aktif olarak hizmet vermeye başlayan ve Kasım 2009’da resmi açılışı yapılan CMC Malatya Operasyon Merkezi ile büyümeye devam ediyor. Yaklaşık 3,5 milyon ABD Doları yatırımla gerçekleştirilen CMC Malatya Operasyon Merkezi’nde şu anda 600 kişilik bir ekip ile hizmet veriliyor. CMC’nin, 2010’da 1.200 kişiyi istihdam etmeyi hedeflediği merkez, buna bağlı olarak genişleyen hizmet kapasitesiyle CMC’nin sektörde önemli bir ivme gerçekleştirmesini de sağlayacak.

CMC’den 51 milyon çağrıya, 112 milyon dakikayı aşan hizmet

CMC, 2009 yılında özellikle Malatya Operasyon merkezinin devreye girmesi ve finans sektörüne verdiği hizmetin artışıyla birlikte, çağrı sayısını 2008 yılına göre yüzde 34 artırarak 51 milyona yakın çağrı gerçekleştirdi. Sunulan hizmet dakika olarak değerlendirildiğinde ise CMC Çağrı Merkezi’nin geçtiğimiz yıl yüzde 32’lik bir artışla 112 milyon dakikayı aştığı görülüyor. Sadece finans sektörüne yönelik bir değerlendirme yapıldığında ise bir önceki yıla göre toplam üretimin yüzde 50 oranında arttığı ortaya çıkıyor. Bu artışla birlikte dış aramalarda da 2008’e göre 2009’da yüzde 40 oranında bir yükselme olduğu görülüyor.

Bununla birlikte CMC’nin 2009 yılı boyunca karşıladığı çağrılarda en yüksek pay, yüzde 34 ile GSM numaralarına ait. 2009 içerisinde gelen çağrıların yüzde 34’ünün İstanbul, yüzde 17’sinin Ankara ve yüzde 3’ünün ise Adana ile İzmir’den gelen çağrılardan oluştuğu görülüyor.

CMC Genel Müdürü  Başak Soykan:

“Yeni operasyon merkezimizle artık Anadolu’dayız!”

CMC Genel Müdürü Başak Soykan, CMC’nin 2010 hedeflerine ilişkin şu bilgileri veriyor: “CMC olarak 2009’da yaşanan krize rağmen gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla büyüdük. Malatya Operasyon Merkezimizin de aktif olarak hizmet vermeye başlaması ile hizmet alanımız genişledi. 2009 yılında artan kapasitemizin de etkisiyle finans sektörüne yönelik hizmetlerimiz ile yeni deneyimler kazanmaya devam ettik. Şu anda kredi kartı satışından tahsilata, kampanya yönetiminden limit artırımına kadar bankacılık ve sigorta sektörü için ön plana çıkan tüm hizmetleri kendi alanında deneyimli ve uzman ekibimiz ile sağlayabilir durumdayız. Hedefimiz, 2010 yılında hızımızı daha da artırarak, daha büyük başarılara imza atmak. 2010 yılında da baştan uca entegre çağrı merkezi çözümleri ile özellikle finans sektöründe büyümeye devam edeceğiz.”

Yazan 06 Ocak 2010 Çarşamba. Kategori Ekonomi, Kurumsal, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME