Coca-Cola’dan Yeni Kampanya #yazgelse

#yalgelseCoca-Cola yaz iletişimine, 24 saate 12 farklı hediyeli oyun kurgusu sığdırdığı Promoted Trend kampanyası #yazgelse ile başladı. Türkiye’de ilk kez Vine video kullanılan Twitter kampanyası olma özelliğine sahip #yazgelse kampanyası kapsamında #yazgelse etiketi kullanılarak, 24 saat içinde yaklaşık 50.000 tweet atıldı.

Coca-Cola’nın, vine video kullanımı ile Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan kampanyası #yazgelse, jüri ve sosyal medya yönetim ekibinin 24 saat boyunca canlı izlediği ve gerçek zamanlı etkileşim kurduğu bir yapıda kurgulandı. Oyunların kuralları ise kampanyaya özel olarak hazırlanan 6 saniyelik bir video ile takipçilere aktarıldı ve Türkiye’de Vine kullanılarak yapılmış ilk kampanya lansmanı da bu şekilde gerçekleştirilmiş oldu.

Kampanya kurgusu kapsamında; 4 Mayıs 00:00’da #yazgelse etiketi Promoted Trend olarak yayına başladı. 24 saat boyunca 12 farklı oyun oynanacağı ve sonucunda sürpriz hediyelerin dağıtılacağı bilgisi ise, @CocaCola_Tr hesabından Vine videosu gönderilerek duyuruldu.

Twitter üzerinden Promoted Trend ile gerçekleştirilen ilk oyunlaştırma (gamification) kurgusu olma özelliği de taşıyan kampanyada, 24 saat boyunca #yazgelse etiketini takip eden Coca-Cola jüri ekibi, her görev sonunda kazanan toplam 60 kişiyi belirledi. Kazananların hediyelerini almak üzere https://www.coca-colakirmizikasa.com adresine yönlendirildiği kampanyada, Tweetreach rakamlarına göre, #yazgelse etiketiyle yaklaşık 50 bin tweet atıldı ve 27 bini aşkın sayıda tekil kişi oyunlara ve sohbete katıldı.

Yaz aylarına olan özlem, Coca-Cola’nın #yazgelse kampanyasıyla hafifledi

4 Mayıs 00:00’da #yazgelse etiketi Promoted Trend olarak yayına başladıktan sonra, verilen ilk görev kullanıcıların yaz geldiğinde en çok yapacağı şeylerden biriydi ve oyun konusu, her iki saatte bir değiştirildi. Takipçilerden görevleri tamamlamak için güneşin doğuşunun fotoğrafını paylaşması, arkadaşlarına sarıldığı bir Vine videosu çekmesi, tatile çıkmak istediği arkadaşlarından bahsetmesi gibi birbirinden farklı görevleri yerine getirmeleri beklendi.

KÜNYE BİLGİSİ:
Reklamveren: Coca-Cola Türkiye
Reklam Ajansı: Plasenta Conversation Agency
Kreatif Direktör: Cem Batu
Kreatif Grup Başkanı: Ozan Ertürk
Yaratıcı Ekip: Barış Evren Erdoğan, Aslı Akıncılar
Müşteri Grup Direktörü: Gözde Balkan
Müşteri İlişkileri: Damla Örün
Dijital PR Yetkilisi: Begüm Toprak
Topluluk Yöneticisi: Önder Işkın
Strateji: Ödül Küçük, Mert Kal
Sosyal Analiz Ekibi: Ebru Aksoy, Nilüfer Karaarslan
Vine Reklam Prodüksiyon Ajansı: El Turco Digital
Medya Ajansı: Carat

Yazan 13 Mayıs 2013 Pazartesi. Kategori Kampanya, Son Dakika, Sosyal Ağlar. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME