ComScore verilerine göre Bilio.com fiyat karşılaştırmada lider

can_gunay_genel_mudurPiyasa araştırma şirketi ComScore’un hazırladığı rapor, Bilio.com’un Kasım 2014’te Türkiye’de en çok ziyaret edilen fiyat karşılaştırma sitesi olduğunu gösterdi.

Fiyat ve ürün karşılaştırma sitesi Bilio.com, ComScore şirketinin yayınladığı son rapora göre Kasım ayında Türkiye’nin en çok ziyaret edilen fiyat karşılaştırma sitesi oldu. ComScore tarafından yayınlanan istatistiklere göre Bilio.com, Türkiye’deki diğer dört fiyat karşılaştırma sitesini geride bıraktı.

Bilio.com aylık 6 milyon ziyaret ve 3.5 milyon tekil ziyaretçi, 20 milyon da sayfa görüntülenme sayısı ile Kasım ayının lideri oldu. Kasım ayı içerisinde Bilio.com’a en çok İstanbul’dan giriş yapıldı. Erkek ziyaretçilerin ağırlıkta olduğu kullanıcıların yaş ortalaması ise 15-24 olarak kayıtlara geçti.

ComScore şirketinin yayınladığı rapor, aynı zamanda fiyat karşılaştırma sitelerini kullanan kişi sayısının da önemli bir artış gösterdiğini ortaya koydu.

Comscore Kasım ayı sonuçları hakkında konuşan Bilio.com Genel Müdürü Can Günay, bu sonucun umut verici olduğunu belirtti ve Bilio.com’un sektöre yönelik katkılarıyla ilgili olarak şunları söyledi: “Her geçen gün fiyat karşılaştırma sitelerinin ve bu siteleri kullananların sayısında artış oluyor. Bilio.com’un bu alandaki öncülüğü ve özgün çalışmaları, Türkiye’nin e-ticaret piyasasında fiyat karşılaştırma kategorisinin oluşmasını ve insanların en uygun fiyatlı ürünleri bulmalarını sağlamış durumda. Bu anlamda ComScore gibi saygın küresel bir araştırma şirketinin raporunda lider olmak bizi çok mutlu eden bir sonuç. Önümüzdeki günlerde Bilio.com’da müşterilerimize sunduğumuz avantajlı hizmetlerimiz ile fark yaratmaya ve sektöre yön vermeye devam edeceğiz.”

ComScore istatistiklerine göre, Temmuz ayından itibaren ziyaretçi sayılarında keskin bir artış yakalayan Bilio.com, geçtiğimiz aylarda fiyat karşılaştırma hizmetinin faydalarını anlatmak amacıyla “En iyi o biliyor” sloganı ve “#eniyioBilio” hashtag’iyle başlattığı yeni reklam kampanyasıyla fiyat karşılaştırma hizmetlerine dikkat çekmiş, Türkiye çapında geniş bir farkındalık yaratmıştı.

Yazan 30 Aralık 2014 Salı. Kategori Ekonomi, Güncel, Her Şey!, İnceleme, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME