Cyberoam Türkiye Ülke Müdürü Emre Aktaş oldu

Sadece UTM (Unified Threat Management – Birleşik Tehdit Yönetimi) çözümlerine odaklı Cyberoam,  Türkiye’deki faaliyetlerini bundan böyle Cyberoam Türkiye Ülke Müdürü Emre Aktaş’ın liderliğinde sürdürecek. Öncelikle KOBİ pazarına odaklanacaklarını söyleyen Aktaş, ilk aşamada şirketin İstanbul, Ankara, İzmir ve Antalya’daki mevcut bayi ağını Türkiye’nin 81 ilini kapsayacak şekilde yaygınlaştırmak istediklerini ifade etti.

Aktif çözüm ortağı sayımızı yıl sonuna kadar 250’ye çıkarmak istiyoruz

 Cyberoam markasının Türkiye genelindeki yaygınlığını artırmayı hedeflediklerini ifade eden Aktaş, “Bu hedefimiz doğrultusunda yeni çözüm ortakları bulmak ve bayi ağımızı genişletmek için Türkiye genelinde ziyaretler gerçekleştireceğiz. Ayrıca bayilerimizin ve çözüm ortaklarımızın katılımıyla, Türkiye’nin dört bir yanındaki kurumların güvenliğe dair bilincini artırmaya yönelik kullanıcı odaklı organizasyonlar düzenleyeceğiz. Bu çabalarımızla şu an 150 civarında olan aktif çözüm ortağı sayımızı yıl sonuna kadar 250’ye çıkarmak istiyoruz.”dedi.

Cyberoam’un Türkiye’de 2011-2012 yılları arasında yüzde 300’lük bir büyüme performansı gösterdiğini ve şirketin Türkiye’ye yaptığı yatırımda bu performansın büyük rolü olduğunu söyleyen Emre Aktaş, 2012 yılında en az yüzde 100’lük büyüme hedeflediklerini kaydetti. Aktaş, Cyberoam ürünlerinin Türkiye’deki başarısının arkasında müşteri sadakatini artırmak için yapılan çalışmaların yanı sıra, Türkiye pazarının ihtiyaçlarına hızla uyum sağlayan ve uygun maliyetli çözümler ortaya koyabilme becerisinin yer aldığını söyledi.

Kimlik tabanlı UTM çözümlerine imza atan Cyberoam, güvenliğe dair süreçleri IP veya MAC adreslerinin esaretinden kurtararak kimlik tabanlı kullanıcı denetimini mümkün hale getiriyor. Böylece kullanıcılar farklı cihazlar arasında geçiş yapsalar da güvenlik sınırları içinde kalıyor.

Prestijli analiz şirketleri tarafından UTM pazarının ilk 3 şirketi arasında gösterilen firma, bilgi sistemleri güvenliğine odaklı yayın yapan SC Magazine tarafından 2010 ve 2011 yıllarında ‘Innovator’ olarak tanımlandı ve Gartner’in UTM odaklı Magic Quadrant grafiğinde ‘Vizyoner’ skalasında yer alıyor.

Yazan 18 Temmuz 2012 Çarşamba. Kategori Güncel, Kariyer, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME