Doping Reklam Oburları Kampüste

Bu yıl Doping ADSL2+’nın sponsorluğunda hayata geçirilen “DOPİNG” REKLAM OBURLARI KAMPÜSTE, üniversite öğrencilerini dünyanın en eğlenceli, yaratıcı ve bol ödüllü reklam filmleriyle buluşturdu. Ekim ile Aralık ayları arasında İzmir, Ankara, Eskişehir, Antalya, Mersin, Denizli, Aydın, Manisa ve Muğla’da 20 üniversitede gerçekleştirilen etkinliğe 20.000’i aşkın üniversite öğrencisi katıldı.

Birçok üniversitede günlük akış içinde seansların büyük bir bölümünde salonlar dolup taşarken, öğrencilerin bir kısmı “DOPİNG” REKLAM OBURLARI KAMPÜSTE’yi basamaklara oturarak izlemek zorunda kaldı. “DOPİNG” REKLAM OBURLARI KAMPÜSTE etkinliğinde salonlarda 40 dakika boyunca dünyanın en eğlenceli reklamları eşliğinde kahkaha sesleri yankılanırken her seansın sonunda öğrencilere günün anısı olarak çekilişle çeşitli hediyeler dağıtıldı.

Ekim sonunda başlayan “DOPİNG” REKLAM OBURLARI KAMPÜSTE, İzmir Dokuz Eylül, İzmir Ege, Ankara ODTÜ, Ankara Gazi, Ankara Çankaya, Manisa Celal Bayar gibi üniversitelerde büyük beğeniyle izlendi.

Doping ADSL2+’yı ülkemiz internet kullanıcılarıyla buluşturan Millenicom Türkiye’nin Pazarlama Müdürü Meltem Cebeci, üniversite gençlerini yaratıcılık ve yenilikçilikle buluştururken aynı zamanda eğlence fırsatı da sunduklarını söyledi: “Doping ADSL2+ için hız, kalite, yaratıcılık ve eğlence büyük önem taşıyan kavramlar. ‘DOPİNG’ REKLAM OBURLARI KAMPÜSTE gibi bir etkinliği gençlerle buluşturmuş olduğumuz için mutluyuz. Üniversitelerdeki gençler özenle seçilmiş reklamları izlerken hem yaratıcılığın boyutlarını tartıştılar, hem de eğlendiler. Doping reklamlarına gösterdikleri ilgi ve beğeniden büyük memnuniyet duyduk. Doping ADSL2+ olarak üniversite gençliğine yönelik kampanya ve sürprizlerimiz devam edecek.”

Yazan 30 Aralık 2010 Perşembe. Kategori Ekonomi, İnternet, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME