IBM’den iş faaliyetlerini yeni hizmet platformu

IBM Watson’dan gücünü alan yeni nesil platform, kuruluşların müşterileri ve son kullanıcıları için sorunları önceden belirleyerek daha hızlı, daha güvenli ve daha etkin sonuçlar elde etmelerine yardımcı olacak

IBM, kognitif teknolojiler aracılığıyla tedarik faaliyetlerini iyileştirmeye yardımcı olmak üzere, insan zekasını destekleyen ve profesyonellerin işlerine odaklanarak daha fazla değer yaratacak sonuçlar elde etmelerini sağlayan IBM Bulut üzerinde Watson’dan gücünü alan hizmet platformunu duyurdu.

Watson ile IBM Hizmet Platformu, bu fikri benimseyen öncülerden olan Danske Bank tarafından, şimdiden 10 yıllık bilişim teknolojisi altyapı hizmet anlaşmasının bir parçası olarak kullanılmaya başlandı.

Platform, olası sorunları tahmin edip saptamak ve kendi kendini iyileştirmek üzere tasarlanan altyapılar oluşturarak işlerin kesintiye uğramasının azaltılmasına yardımcı oluyor. Ayrıca yüksek güvenlikli BT ortamını güçlendiriyor; insan zekası ile öngörü ve teknolojiyi bir araya getirip şirketlere yapay zeka yetenekleri sunuyor.

IBM Küresel Teknoloji Hizmetleri Kıdemli Başkan Yardımcısı Martin Jetter konuyla ilgili şöyle konuştu: “Her zaman erişilebilir olmanın yeni iş normu olduğu bir dünyada, müşteriler hizmet ortaklarından her zaman, her yerde ve her sistem için işlemsel mükemmellik sunma becerisi bekliyorlar. Watson ile IBM Hizmet Platformu, hizmet kalitesini yeniden tanımlayacak ve müşterilerimize çok önemli rekabet avantajları sunacak”.

Watson ile IBM Hizmet Platformu’nun kognitif yeteneği hem sorunları tahmin edip kaliteyi artırmak için proaktif olarak otomasyonu yönlendirebiliyor hem de BT çalışanlarının daha hızlı ve veri odaklı karar almalarına yardımcı olacak bilgileri çalışanlara sağlayabiliyor. Önümüzdeki üç yılda mobil teknolojinin ve Nesnelerin İnterneti’nin benimsenmesi ile, her sektör bir veri patlaması ve dijitalizasyon ile karşı karşıya kalacak. Yakın zamanda gerçekleştirilen bir IBM araştırması, CEO’ların yaklaşık yüzde 50’sinin 2019’a kadar kognitif bilişimi benimseyeceğini ve bundan yüzde 15 yatırım getirisi elde etmeyi beklediklerini ortaya koydu.

Platform sayesinde otomasyon araçları basit yönergeleri yerine getirmekten daha fazlasını yapabilecek. Bu araçlar tanılama yapıp sorunların temel nedenlerine yönelik işlemler gerçekleştirebilecek; yapılandırılmamış e-postalar ve sohbetler doğal dilde okunabilecek ve sonuçta ortaya çıkan öngörüler el ile müdahale olmadan sorunların çözümünde kullanılabilecek yetileri kazanacak. Teknik gereksinimler hızla anlaşılabilecek. Var olan operasyonlardaki açıklar saptanabilecek ve uyarlanmış çözümler tasarlanıp uygulanabilecek. Araştırılabilecek çok geniş bilgi tabanları sayesinde teknik uzmanların sorunları hızla çözmelerine yardımcı olacak en iyi yanıtlar sağlanabilecek.

Platform, otonom operasyonlar ve geliştirilmiş konu uzmanlığı sayesinde tasarımdan hayata geçirmeye, hizmetleri bütünleştirmeye ve çalıştırmaya kadar tüm yönetilen hizmetler sürecini destekliyor.

 

Yazan 14 Temmuz 2017 Cuma. Kategori Güncel, Manşet, Son Dakika, Yazılım. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME