Karşılaştırmalı Alışveriş “akakce.com”da

akakçe.comKarşılaştırmalı alışveriş platformu akakce.com, iPhone uygulaması akakce mobil’i kullanıma sundu. Uygulama, kullanıcı dostu arayüzü ve gelişmiş özellikleri ile tüketicilerin diledikleri yer ve zamanda ürünlerin fiyatlarını karşılaştırmalarını ve satın almalarını sağlıyor. Fotoğraflı not alma özelliği sayesinde hangi ürünün nerede, hangi fiyatla bulunduğunu kaydetmeyi de sağlayan uygulama, akakce.com üzerinden kullanılabilen tüm özellikleri sunuyor.

Karşılaştırmalı alışveriş platformu akakce.com, ücretsiz iPhone uygulaması akakce mobil’i kullanıma sundu. Uygulama sayesinde iPhone kullanıcıları, zaman ve mekandan bağımsız olarak, aradıkları ürünlerde en uygun fiyatların hangi mağazalarda ve internet sitelerinde sunulduğunu kolayca karşılaştırabilecekler.

akakce mobil, akakce.com üzerinden kullanılabilen tüm özelliklerin kullanıcı dostu arayüzü ve gelişmiş özellikleri ile iPhone üzerinden de gerçekleştirilmesini sağlıyor. Uygulamanın not alma özelliği sayesinde, kullanıcılar hangi ürünü nerede, hangi fiyatla bulduklarını kaydedebiliyor; dilerlerse ürünün ya da etiketin fotoğrafını da listelerine ekleyebiliyorlar. iPhone 5 için optimize edilen uygulama, iOS 4.3 ve sonraki versiyona sahip tüm iOS cihazlarında da kullanılabiliyor.

“Alışveriş alışkanlıklarını değiştirecek”

akakce mobil’in alışveriş alışkanlarında köklü değişikliklere neden olacağına inandıklarını kaydeden akakce.com Kurucu Ortağı Koray Karataş, “Tüm dünyada e-ticarette mobilin önemi günden güne artıyor. 2010 yılında hayata geçirdiğimiz mobil sitemiz m.akakce.com, günlük ortalama 35 bin tekil ziyaretçisi ile e-ticaretin giderek mobile doğru yönlenmesi konusunda hiçbir şüphe bırakmayacak istatistikler sunuyor. Dünyadaki rakamlara baktığımızda da mobil cihazların tüketicilerin alışveriş süreçlerinin önemli bir parçası konumunda bulunduğunu görüyoruz. İngiltere ve ABD’deki araştırmalar, mağazadan alışveriş yapmak üzere dışarı çıkan tüketicilerin yüzde 50’sinin mobil cihazları ile fiyat karşılaştırması yaptığını gösteriyor” diye konuştu.

‘Showrooming’ adı verilen yeni trend doğrultusunda, tüketicilerin artık ürünleri mağazalarda inceledikten sonra diledikleri yerden satın almaya başladıklarına dikkat çeken Karataş, “akakce mobil gibi uygulamaların kullanımının yaygınlaşması ile birlikte etkisi Türkiye’de de yoğun olarak hissedilecek bu yeni trend, geleneksel mağazacılık anlayışında da köklü değişikliklere neden olacak. akakce mobil uygulamasının showrooming’in ülkemizde yaygınlaşmasında başrol oynayacağını düşünüyoruz” dedi.

Yazan 03 Haziran 2013 Pazartesi. Kategori Son Dakika, Uygulamalar. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME