Markafoni, Türk e-ticaret sektöründe bir ilke daha imza attı

“Türkiye’nin ilk özel alışveriş kulübü” markafoni, Klaus Hommels’in de aralarında bulunduğu yabancı bir yatırım grubundan 11 milyon TL’lik yatırım aldı. Bu gelişme sayesinde markafoni, Türkiye pazarındaki lider konumunu daha da güçlendirme fırsatı yakaladı.
2008 yılının Eylül ayından bu yana Türkiye’nin ilk özel alışveriş kulübü olarak faaliyet gösteren markafoni, gücüne güç kattı. Facebook, Skype ve Spotify gibi lider internet şirketlerine yatırım yapan Klaus Hommels’in de aralarında bulunduğu yabancı bir yatırım grubundan 11 milyon TL tutarında yatırım desteği alan markafoni, bu sayede Türk e-ticaret sektöründe de bir ilke imza attı.
Türkiye’de bugüne kadarki en büyük e-ticaret yatırımı”nı alan markafoni, ürün çeşitliliğini, lojistik servislerinin hızını ve müşteri memnuniyetini daha da artırmaya yönelik çalışmalarına ivme kazandırdı. TechCrunch’ın Avrupa’nın en iyi 100 teknoloji şirketi listesinde yer almasının ardından gelen bu yatırımla Türkiye’deki lider konumunu güçlenerek sürdürecek olan markafoni, özel alışveriş ayrıcalığını daha fazla alışverişsevere sunmayı ve hem pazarı hem de pazar payını büyütmeyi hedefliyor.
Markafoni Kurucu Ortağı Sina Afra, konu hakkındaki görüşlerini şöyle dile getirdi: “Dünyanın en önemli internet blogu sayılan TechCrunch’ın hazırladığı listede yer alan ilk Türk şirketi olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Bugün geldiğimiz noktada aldığımız 11 milyon TL’lik yatırım ise markafoni’nin hedeflerine ulaşmasında büyük bir önem taşıyor. Bu yatırımla Türkiye’de bulunmayan ürünleri üyelerimize sunarak ürün yelpazemizi genişleteceğiz. Müşteri ve lojistik servislerimizin de kalitesini artırarak 7 gün olan teslimat süremizi daha da kısaltmaya yönelik çalışmalarımıza hız kazandıracağız. Yaşanan bu gelişme, markafoni’nin bir internet şirketi olmaktan sıyrıldığının ve “moda ve yaşam tarzı” sunan özel bir kulüp haline geldiğinin en açık göstergesidir. Tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyeti odaklı olarak sürdürmeye ve Türkiye’deki lider konumumuzu korumaya kararlıyız.”
Klaus Hommels’in konu hakkında görüşleri ise şöyle: “Türkiye’deki en hızlı büyüyen internet şirketlerinden biri olan markafoni, 18 ay gibi kısa bir sürede kârlı bir operasyon kurarak uluslararası e-ticaret pazarı için de örnek bir firma haline geldi. E-ticaret sektörü için yepyeni bir alan niteliği taşıyan ‘özel alışveriş’ konseptini cesur bir girişimle Türkiye’ye getiren ve kısa süre içinde yüksek ciro elde eden markafoni’nin global standartlarda bir firma olduğunu görmek yatırım kararımızın altındaki en büyük etkendi.”

sina_afra“Türkiye’nin ilk özel alışveriş kulübü” markafoni, Klaus Hommels’in de aralarında bulunduğu yabancı bir yatırım grubundan 11 milyon TL’lik yatırım aldı. Bu gelişme sayesinde markafoni, Türkiye pazarındaki lider konumunu daha da güçlendirme fırsatı yakaladı.

2008 yılının Eylül ayından bu yana Türkiye’nin ilk özel alışveriş kulübü olarak faaliyet gösteren markafoni, gücüne güç kattı. Facebook, Skype ve Spotify gibi lider internet şirketlerine yatırım yapan Klaus Hommels’in de aralarında bulunduğu yabancı bir yatırım grubundan 11 milyon TL tutarında yatırım desteği alan markafoni, bu sayede Türk e-ticaret sektöründe de bir ilke imza attı.

Türkiye’de bugüne kadarki en büyük e-ticaret yatırımı”nı alan markafoni, ürün çeşitliliğini, lojistik servislerinin hızını ve müşteri memnuniyetini daha da artırmaya yönelik çalışmalarına ivme kazandırdı. TechCrunch’ın Avrupa’nın en iyi 100 teknoloji şirketi listesinde yer almasının ardından gelen bu yatırımla Türkiye’deki lider konumunu güçlenerek sürdürecek olan markafoni, özel alışveriş ayrıcalığını daha fazla alışverişsevere sunmayı ve hem pazarı hem de pazar payını büyütmeyi hedefliyor.

Markafoni Kurucu Ortağı Sina Afra, konu hakkındaki görüşlerini şöyle dile getirdi: “Dünyanın en önemli internet blogu sayılan TechCrunch’ın hazırladığı listede yer alan ilk Türk şirketi olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Bugün geldiğimiz noktada aldığımız 11 milyon TL’lik yatırım ise markafoni’nin hedeflerine ulaşmasında büyük bir önem taşıyor. Bu yatırımla Türkiye’de bulunmayan ürünleri üyelerimize sunarak ürün yelpazemizi genişleteceğiz. Müşteri ve lojistik servislerimizin de kalitesini artırarak 7 gün olan teslimat süremizi daha da kısaltmaya yönelik çalışmalarımıza hız kazandıracağız. Yaşanan bu gelişme, markafoni’nin bir internet şirketi olmaktan sıyrıldığının ve “moda ve yaşam tarzı” sunan özel bir kulüp haline geldiğinin en açık göstergesidir. Tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyeti odaklı olarak sürdürmeye ve Türkiye’deki lider konumumuzu korumaya kararlıyız.”

Klaus Hommels’in konu hakkında görüşleri ise şöyle: “Türkiye’deki en hızlı büyüyen internet şirketlerinden biri olan markafoni, 18 ay gibi kısa bir sürede kârlı bir operasyon kurarak uluslararası e-ticaret pazarı için de örnek bir firma haline geldi. E-ticaret sektörü için yepyeni bir alan niteliği taşıyan ‘özel alışveriş’ konseptini cesur bir girişimle Türkiye’ye getiren ve kısa süre içinde yüksek ciro elde eden markafoni’nin global standartlarda bir firma olduğunu görmek yatırım kararımızın altındaki en büyük etkendi.”

Yazan 25 Mart 2010 Perşembe. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

1 Yorum “Markafoni, Türk e-ticaret sektöründe bir ilke daha imza attı”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by PC TIME, umut_aka_Ba®©oDe. umut_aka_Ba®©oDe said: RT @pctime: Son Dakika: Markafoni, Türk e-ticaret sektöründe bir ilke daha imza attı http://bit.ly/a7Ar5j […]

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME