Metro Turizm’in Karel IP Çağrı Merkezi ile çağrıları yanıtlamak 20 saniye

MetroTurizm_cagrimerkeziTürkiye’nin önde gelen seyahat  şirketlerinden Metro Turizm, müşteri hizmetlerine çağ atlatan Karel IP Çağrı  Merkezi ile müşteri çağrı  yanıtlama süresini 20 saniyenin altına indirdi. Metro Turizm rezervasyonlarının yanı sıra Türk Hava Yolları  ve Atlas Jet biletlerinin satış ve rezervasyon işlemlerini de yapan Avrasya Çağrı Merkezi, Karel’in gelişmiş IP teknolojileri sayesinde mekandan bağımsız hizmet verebiliyor.

Türkiye’de 500 binin üzerinde kuruma yenilikçi ürünleri ile hizmet veren Karel, gerek PBX, gerekse IPBX bazlı santral teknolojileri ile Türkiye’nin önde gelen kurumlarının iletişim maliyetlerini azaltarak verimliliğini artırıyor. En son Metro Turizm’in Avrasya Çağrı Merkezi’nin altyapısını kuran Karel, gelişmiş IP bazlı teknolojiler sayesinde yılda 15 milyon yolcuya seyahat hizmeti sunan şirketin hizmet kalitesini yükseltmesine büyük bir katkıda bulundu.

Metro Turizm, günlük 1850 seferle çok yoğun bir yolcu taşıma kapasitesine sahip. Bu yoğunluğa hizmet veren Karel IP Çağrı Merkezi teknolojisi her gün Avrasya Çağrı Merkezi’ne gelen yaklaşık 12 bin civarındaki çağrının % 92’sine çalışanların en fazla 20 saniye içinde yanıt verebilmesini sağlıyor.

Karel teknolojisinin sunduğu avantajlar

Metro Turizm projesi için Karel IP Çağrı Merkezi’nin tercih edilmesinde Karel’in yazılım desteği ve yaygın servis ağı kadar sistemin tamamen Türkçe menülerle çalışıyor olması ve kullanım kolaylığı da etkili oldu. Karel IP Çağrı Merkezi, kapsamlı ve gerçek zamanlı raporlama becerisi, esnek sistem yapısı, entegre görüşme kaydı ve entegre IVR özelliği ile çağrı merkezlerinin performansını yükseltiyor.

Ayrıca çağrı  merkezi operasyonlarına katma değer sunan gelişmiş Karel teknolojisi, web tabanlı yönetim özelliği ile tüm tanımlama, yetkilendirme ve yönetim işlemlerinin yerel ağ veya İnternet üzerinden yapılmasına olanak sağlıyor. Böylece sistem çağrı merkezi yöneticilerine ve çalışanlarına mekandan bağımsız çalışma olanağı sunuyor. Bu avantaj, kurumun iş verimliliğini hissedilir düzeyde artırırken müşteri hizmet kalitesinin de yükselmesi anlamına geliyor.

Metro Turizm’de planlanan yenilikler

Metro Turizm, yakın gelecekte bilet rezervasyonlarını, çağrı merkezini arayanların verdiği sesli komutlarla yapılmasını sağlayacak bir sistemin devreye alınmasını planlıyor. Yeni sistemin devreye girmesiyle birlikte müşterilerine daha kaliteli ve alternatifli hizmet sunmak isteyen Metro Turizm’in yeni hedeflerini Karel IP Çağrı Merkezi de ileri teknolojisi ile destekliyor.

Karel IP Çağrı Merkezi operatörlerinin mekandan bağımsız olarak interneti olan ofis dışı herhangi bir noktadan da hizmet verebilmesi, kurum açısından istihdam olanaklarını da genişletebiliyor. Metro Turizm yetkilileri, teknolojinin sunduğu bu fırsatı, ev hanımı, öğrenci ve engelliler gibi çalışma potansiyeli olan kesimlerin yerden bağımsız olarak operatör hizmeti vermeleri için kullanabileceklerini ifade ediyor.

Yazan 12 Ocak 2010 Salı. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika, Teknoloji, Telekom. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME