Online Rehberiniz:MeaMinds

MeaMinds,Online Müşteri İlişkileri Yönetim Platformu MeaMinds, Twitter’da 3 dilde yazılan içerikleri anlamlarına göre analiz ediyor, “otomatik duygu sensörü” ve “dinamik raporlama” gibi özellikleriyle markalara sosyal ağlarda rehberlik ediyor.

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de tüketiciler, markalar ve kurumlarla artık sosyal medya üzerinden iletişim kuruyor. Sosyal medyada her gün milyonlarca tüketici, hizmet aldıkları ya da almayı düşündükleri kurumlar, güncel olaylar ve sanat çalışmaları gibi çok farklı konulardaki düşüncelerini ifade ediyor. Sosyal medyanın tüketici-marka ilişkilerinde yarattığı bu devrim, markalar için sosyal medya etkileşimini, yönetimini ve sosyal medya içeriklerinin analizini son derece önemli hale getiriyor.

Kurumların Online Müşteri İlişkileri Yönetim Platformu: MeaMinds

Tüketicilerin hizmet aldıkları kurumlar, kullandıkları ürünler ve takip ettikleri kampanyalar hakkında sosyal medyada yaptıkları yorumları anlamlandırarak, markaların itibar yönetimine katkı sağlayan Online Müşteri İlişkileri Yönetim Platformu MeaMinds, kurumların sosyal medyadaki tüketicilerini daha iyi anlamalarına yardımcı oluyor.

Sosyal medyanın 3 dildeki tercümanı

Ürünlerini kendi Ar-Ge merkezinde geliştiren teknoloji şirketi Proline’ın Türk mühendisleri tarafından hazırlanan MeaMinds platformu, Twitter ve Facebook gibi Türk kullanıcıların yorum yapmak için en fazla tercih ettiği sosyal medya mecralarında markalar, kurumlar ya da vakalar hakkında yazılan milyonlarca içeriği “olumlu”, “olumsuz” ya da “nötr” olarak anlamlandırabiliyor. Üstelik MeaMinds kullanan kurumlar, bu içerikler Türkçe, İngilizce ve Arapça olarak üç farklı dilde yazılsa dahi kendileri hakkında konuşulanların detaylı analizlerine sahip olabiliyor.

Marka hakkındaki içeriklere tek platformdan erişim

Online mecralardaki içeriklere dair istatistiki analiz sunan MeaMinds, kurumlara sosyal medya ve web üzerinde, kendileri hakkındaki tüm içeriklere tek bir platformdan ulaşabilme ayrıcalığı da sağlıyor. Böylelikle “online itibar” ve “kriz yönetimi” her zamankinden daha hızlı ve daha kolay hale getiriliyor. MeaMinds kullanan markalar sosyal medyada paylaşımda bulunan hedef kitlelerini doğru tanıyabiliyor ve elde ettikleri kritik bilgilere göre etkili iletişim stratejileri geliştirebiliyor.

Yeni sürüm, yeni özellikler

Türkiye’de her geçen gün daha fazla kurumun kullanmaya başladığı MeaMinds platformu yeni sürümüyle daha fazla özelliği kullanıcılarına sunuyor. Yeni versiyonu ile GooglePlus ve YouTube gibi ek sosyal mecralar bünyesindeki yorumları da analiz edebilen MeaMinds, müşterilerine günlük, haftalık, aylık olarak otomatik raporlar yolluyor. MeaMinds’ın yeni sürümü ayrıca, dinamik infografik oluşturabilme özelliği ile Twitter ve Facebook’ta yapılan yorumları görselleştiriyor, markaların birçok veriyi tek ve görsel açıdan elverişli bir ortamda görüntüleyebilmesini sağlıyor. Bununla birlikte ürün lansmanlarındaki PR çalışmaları için analiz raporları 3 boyutlu animasyon videoları ile de desteklenebiliyor.

Yazan 30 Temmuz 2013 Salı. Kategori Son Dakika, Yazılım. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME