Oyun dünyasına gnçtrkcll ödülü

700x700Türkiye’nin en büyük oyun sitesi Merlin’in Kazanı tarafından düzenlenen Yılın Oyunları anketi, bu yıl gnçtrkcll sponsorluğunda gerçekleştirilecek. Yaklaşık 2 milyon oy kullanılması beklenen ankette, en yaratıcı oyun önerisinde bulunan bir kişi MSI marka bir oyun bilgisayarı kazanacak. 16-31 Ocak tarihleri arasında www.merlininkazani.com adresinden ankete katılarak oy kullanmak mümkün.

Türkiye’de oyun dünyasının nabzını tutan Merlin’in Kazanı – Yılın Oyunları anketi, bu kez gnçtrkcll sponsoruluğu ile düzenleniyor. Türkiye’de sayıları milyonlara ulaşan oyun tutkunları, 16-31 Ocak tarihleri arasında sektöre yön verecek bir oylamada buluşuyor.

Bu yıl 14. kez gerçekleştirilen ankette her yıl oyun tutkunları, seslerini duyurup en sevdikleri yapımları seçiyorlar. Gnçtrkcll 2014 Yılın Oyunları Anketi’nde, hayatı bir başka ve çok daha renkli boyuta taşıyan oyunlar, “En İyi Shooter”, “En İyi Strateji Oyunu” ya da “En İyi RPG Oyunu” gibi 25 kategoride birbiriyle yarışıyor. “Yılın En İyi Oyunu” kategorisinde, geçtiğimiz yıla damgasını vuran Assasin’s Creed: Unity, Dragon Age: Inquisition, Shadow of Mordor, Call of Duty: Advanced Warfare ve FarCry 4 gibi efsaneler arasından kendi tercihlerini zirveye taşımak için oyuncuların sıkı bir mücadeleye girmesi bekleniyor.

En yaratıcı oyun fikrine gnçtrkcll’den hediye

Gnçtrkcll, 2014 Yılın Oyunları Anketi’ne katılanlara en yaratıcı oyun fikirlerini soruyor. Oyun dünyasında deneyimli katılımcıların yaratıcılıklarıyla fark yaratacaklarına inanılan sorunun kazananı, üstün grafik ve işlemci teknolojisiyle oyun oynama keyfini büyüten MSI marka bir oyun bilgisayarı kazanıyor.

Sektörün gelişimine katkı

Geçtiğimiz yıl 150 bin kişinin katıldığı 2013 Yılın Oyunları anketinde 1.5 milyonun üzerinde oy kullanıldı. Anket sonuçlarının oyun firmalarına ulaşmasıyla birlikte, Türkiye’deki pazar değeri ve gücü hakkında ilk elden bilgilendirme yapıldı. 14 yıldır Türk oyuncusunun zevklerini ve tercihlerini belirten ‘yılın oyunları’ anketi, dünya çapında 65 milyar dolarlık hacme ulaşmış sektörün Türkiye’ye yatırım yapması için de önayak oluyor. Türkiye’deki oyuncu kitlenin sesini duyurarak, görüşlerini ve gücünü gösteren anket sonuçları, oyun firmalarının ülkemizdeki tüketici potansiyelini görmesini sağlıyor.

Yazan 17 Ocak 2015 Cumartesi. Kategori Güncel, Her Şey!, Manşet, Oyun, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME