PTT Çağrı Merkezi CMC ile yoluna devam ediyor

CMC_logo_smallİlk olarak 1840 yılında Posta Nezaretinin kurulması ile hizmet vermeye başlayan PTT, kendini yenileyen ve geliştiren yapısı ile güncel gelişmeleri takip ederek, hizmet yelpazesini müşteri ihtiyaçları doğrultusunda yeniden düzenliyor. PTT’nin müşteri odaklı yaklaşımı ile PTT çağrı merkezi de günden güne büyümeye devam ediyor. Kurum odaklı hizmet anlayışından müşteri odaklı hizmet anlayışına adım atan PTT, bu kapsamda birçok projeyi devreye koydu. Bu projelerden biri olan PTT çağrı merkezi hizmeti 2007 yılı itibariyle uygulamaya konulmuş olup, Türkiye’nin en çok tercih edilen çağrı merkezlerinden biri olan CMC tarafından yürütülmektedir. PTT, yakın zamanda çağrı merkezi ihalesini yenileyerek, çağrı merkezi hizmetleri kapsamında CMC ile yola devam etme kararı aldı. PTT Çağrı Merkezi projesi, ilk olarak PTT’nin Posta Çeki hizmeti çerçevesinde sunduğu PTTBank hizmetine yönelik olarak, hesap bakiyesinin telefon üzerinden öğrenilmesini sağlamak üzere gerçekleştirilmişti.

CMC, müşteri odaklı ve teknolojiyi yakından takip eden yapısı ile PTT’nin değişen ve gelişen yapısına en uygun şekilde adapte olmakta ve PTT için verdiği hizmet yelpazesini gün geçtikçe genişletmektedir.

PTT Çağrı Merkezi’ni arayan kişiler, interaktif posta çeki işlemlerine yönelik güvenlik ayarları işlemleri, telefon şifresi işlemleri ve posta çeki hesap bakiyesi, hesap hareketleri ile ilgili işlemleri bir telefonla çözebiliyorlar. Bunun yanı sıra, PTT müşterileri yurtiçi ve yurtdışı kayıtlı gönderileri ile ilgili fiyat, ulaşım ve gönderi takibi işlemlerini de PTT Çağrı Merkezi yardımıyla kısa sürede öğrenebiliyorlar. Dahası PTT’nin kişi ve kurumlara sunduğu hizmetlere yönelik genel bilgi, şikayet, talep ve teşekkürle ilgili konularda da 444 1 778 nolu PTT Çağrı Merkezinden yararlanılabiliyor.

PTT Çağrı Merkezi her ay 50 binden fazla kişiye etkileşimli sesli yanıt sistemi ve müşteri temsilcileri aracılığıyla hizmet vermektedir.

Gönderi hizmetleri, PTTBank, telgraf ve işyerleriyle ilgili şikayetlerin alınarak ilgili yerlere iletildiği PTT Çağrı Merkezi hizmeti sayesinde, PTT’nin hizmet kalitesini müşteri odaklı olarak artırmasına da katkıda bulunuluyor. Ayrıca, PTT işyerleri ile ilgili iletişim ve adres bilgileri de verilerek çağrı merkezini arayanların en uygun işyerine yönlendirilmesi de sağlanıyor.

444 1 788 numaralı hat üzerinden ulaşılan PTT Çağrı Merkezi, 10 kişilik deneyimli bir ekiple haftanın 6 günü, 08.30-20.30 saatleri arasında; sesli yanıt sistemiyle de haftanın 7 günü 24 saat hizmet veriyor.

Yazan 21 Ocak 2010 Perşembe. Kategori Manşet, Mobil, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME