Senkron’dan 2009 Değerlendirmesi ve 2010’a Bakış

Senkron_GM_Erdal_Ozkan2009, birçok işletmenin tahminlerini yanıltan ve stratejilerini tekrar belirlemek zorunda kaldığı bir yıl oldu. Söz konusu durum, işletmelerin bilgi teknolojilerine bakış açılarını değiştirdi ve bilgi teknolojilerinin bir işletme için ne denli önemli olduğunu ortaya koydu. Büyüme stratejilerinin askıya alınıp, birinci derecede faaliyet tutarlılığı ve mevcut pozisyonu koruma yılı olarak anılan 2009, özellikle bilişim teknolojilerine yatırım yapan işletmeler için revizyon dönemi anlamını taşıdı.

Senkron Bilgi Teknolojileri olarak, bu yılı iyi bir performansla kapatabildik. Bu yılı kendi içimizde üç farklı dönemde değerlendiriyoruz. Birinci dönemde (yılın ilk 6 aylık dönemi), özellikle ürün performanslarımızı artırmaya yönelik çalışmalar gerçekleştirdik. Yaptığımız Ar-Ge faaliyetleri, odaklandığımız sektörel ERP çalışmalarımızda önemli aşamalar kaydetmemize sebep oldu. İkinci dönem (Temmuz, Ağustos, Eylül) yaptığımız pazarlama ve sahada satış organizasyonlarımız, bir anlamda, bir sonraki, başka bir deyişle üçüncü dönemimizin ve 2010 yılının temellerini oluşturan nitelikteydi. Ürünlerimizin daha geniş pazar paylarına sahip olabilmesi adına etkin stratejiler belirledik. Ürünlerimizin pazar konumlandırmaları üzerinde durduk ve potansiyel müşterilerimizi yakından tanıma adına sürekli ziyaretler gerçekleştirdik. Üçüncü dönem, yılın son üç ayı, ise bizim için tam anlamıyla etkin saha çalışmaları dönemi oldu. Üçüncü dönemimizde yaptığımız saha çalışmalarımızda hazır olmamızın verdiği avantajla etkin bir satış grafiği yakaladık.

2010 yılında piyasa ekonomisi yine birtakım sürpriz gelişmelere gebe görünüyor. Ekonomik konjonktür, birçok önlemi içinde barındıran bir yıl yaşayacağımızın habercisi. Özellikle işletmelerin kârlılıklarını kontrol altına almak adına, bilgi sistemlerine planlanandan daha fazla yatırım yapmaları gerektiği bir dönemi yaşayacağız. Bu sayede, mevcut durumlarını koruyabilecek ve anlık gelişmelerde hızlı yönetim kararları alabilecekler. Gerek mevcut müşterilerimiz, gerekse potansiyel müşterilerimizde sürekli olarak bu konuları konuşuyor ve ortak bir yol haritası belirlemeye çalışıyoruz. 2010 yılı içinde hızlı değişimlere ayak uydurabilecek seviyede kontrole sahip olabilecekleri bir yapıyı müşterilerimiz için tasarladık.

2009 yılının son çeyreğinde yakaladığımız trendi 2010 yılında daha da genişletmek hedefindeyiz. Başarılı uygulamalarımızın estirdiği kuvvetli rüzgarı da arkamıza alarak, sektörel çözümlerimizde uluslararası arenada da başarılı olabileceğimize inanıyoruz. Güçlü bir takım olarak, Yazılım, Destek, Satış ve Yönetim birimlerimizle, 2010 yılı faaliyetlerimizi başarı odaklı bir motivasyonla yürütebileceğimizi biliyoruz. 2009 yılını yüzde 15’lik bir büyümeyle kapatacağız, 2010 yılında ise yüzde 25 büyümeyi hedefliyoruz.

Yazan 23 Aralık 2009 Çarşamba. Kategori Ekonomi, İnceleme, Kurumsal, Manşet, Röportaj, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME