Software AG’nin yeni Dijital Dönüşüm Platformu Kurumsal BT pazarına yepyeni bir açılım getiriyor

sag_wolfram_jostSoftware AG, özel yazılım (middleware) alanında Dijital İşletmelere yol gösteren ve geleceğin teknolojilerine ışık tutan yepyeni bir yaklaşımla kurumsal kullanıcıların karşısında. Dijital Dönüşüm Platformu adı verilen yeni entegre ürün portföyü, işletmelerin kendi gereksinimleri doğrultusunda esnek ve uyarlanabilir uygulamalar geliştirmelerini sağlıyor.

Dijitalleşme çağının işletmelerin tüm birimlerinde hayata geçirdiği köklü değişiklikler ve geleneksel uygulamaların her geçen gün bu değişiklikler ile başa çıkmakta zorlanması, Software AG’yi özel yazılım alanında yenilikçi bir ürün portföyü geliştirmeye itti: Dijital Dönüşüm Platformu. Kurumsal BT sektöründe Uyarlanabilir Uygulamalar yaklaşımının önünü açan ve merkeze BT etkinliğini koyan bu platform, dijitalleşen dünyada işletmelere başarının anahtarı olarak sunuluyor.

Software AG’nin Dijital Dönüşüm Platformu ile geliştirdiği uygulama altyapısı, altyapıyı temel alarak işletmelere uygulama geliştirme imkânı tanıyor. Aynı zamanda farklı ihtiyaçlar doğrultusunda her seferinde farklı uygulamalar satın almak yerine, yalnızca bir kez satın alma gerçekleştirip sonraki aşamalarda uygulama geliştirmeyi teşvik ediyor. Yeni platform, bu anlamda yazılım geliştiriciyle müşteri arasındaki ortak üretim ve ortak inovasyona dayalı bir ürün olarak pek çok ihtiyaca yanıt verebiliyor.

Uyarlanabilir Uygulamalar ile sürekli gelişim,Dijital İşletmelerde BT’nin önemine değinen Software AG CFO’su Dr. Wolfram Jost, BT’nin getirdiği yenilikleri takip ederek müşterilerine kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri her an, her yerde sunabilen firmaların önümüzdeki yıllarda ayakta kalabileceğini söylüyor. İş süreçlerini makinelerin ve cihazların dünyasıyla etkili bir şekilde birleştirebilen işletmelerin rakipleri arasından sıyrılabileceğinin altını çizen Jost, sözlerini şöyle sürdürüyor:

“Geçtiğimiz 10 ila 20 yıl içinde üretilen standart uygulamalar, bugün teknolojinin hızına yetişemiyor. İnovasyonu destekleyip hızla değişimlere ayak uydurmak için tasarlanmadılar, bunun için de geliştirilmediler. O zamanlar amaç, destek uygulamaları olarak arka plandaki süreçleri standardize ve entegre etmekti; fakat şimdi durum çok değişti: Dijital İşletmeler, artık inovasyon ve değişime uyum kabiliyetleriyle faaliyet gösterdikleri sektörlerde farklılaşıyorlar. Bu nedenle kullandıkları uygulamaların da aynı adaptasyon ve uyum kabiliyetine sahip olması gerekiyor. Bu nedenle Uyarlanabilir Uygulamalar, bu anlamda kalıcı olmak için değil, sürekli değiştirilmek ve geleceğe uyum sağlamak için tasarlanıyor. Gartner ve Forrester gibi bağımsız araştırma şirketlerinin ‘fikir lideri’ olarak tanımladığı Software AG olarak Dijital Dönüşüm Platformu’nu hayata geçiren ilk şirket olduğumuz için mutlu ve gururluyuz.”

Önümüzdeki 10 ila 15 yıl boyunca özel yazılım ve uygulama yapılarının daha fazla önem kazanacağını vurgulayan Jost, “Standart ve ERP yazılım çağında değişim ve inovasyon rüzgârları tam da zıt yönde esiyor. Standardizasyon yerine esneklik, hız ve çeviklik önem kazanıyor; müşteri odaklılık ön plana çıkıyor” diyor.

Pazarlamadan satışa: Beş seviyede dijitalleşme
Dijital Dönüşüm Platformu, hem kavramsallaştırma düzeyinde hem de teknolojik altyapısıyla çağın ötesinde bir anlayış sunuyor. Software AG’nin geliştirdiği beş temel bileşenden oluşan ve önümüzdeki yıllarda farklı teknolojiler ve işlevler ile geliştirilmesi planlanan platform, birinci seviyede iş ve BT dönüşümünü modellerken, ikinci aşamada veri yönetimini devralıyor. Üçüncü adım olan entegrasyonu, dördüncü seviyede süreç ve program mantığı izliyor. Beşinci düzey olan veri analizi ise alınacak iş kararlarının temelini oluşturuyor.

Bir geliştirme platformunun çok ötesinde özellikler sunan Dijital Dönüşüm Platformu, bellek içi veritabanı, karmaşık olay işleme (CEP) ve süreç motoru gibi pek çok yaratıcı, ileri seviye hizmet sunuyor. Bu sayede kurumsal kullanıcılarımız kendilerini rakiplerinden kolaylıkla ayırabilecek içerikler oluşturup müşterilerine doğru noktalardan ulaşabiliyorlar. Özellikle pazarlama, satış, destek ve e-ticaret gibi müşteriler ile yüz yüze temas ve etkileşim gerektiren departmanlar için sayısız avantaj sunan platform, bu sektörlerde çalışanların çok kısa sürede hedef kitle ve kampanyalarına yönelik esnek, pratik ve uyarlanabilir uygulamalar geliştirmelerine yardımcı oluyor.

Yazan 28 Ocak 2015 Çarşamba. Kategori Donanım, Güncel, Her Şey!, Manşet, Son Dakika, Teknoloji, Uygulamalar, Yazılım. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME