Suç ve Ceza’ya iki altın Effie birden

Tüm dünyada en prestijli reklamcılık yarışmaları arasında gösterilen Effie Ödülleri Türkiye’deki sahiplerini buldu. Yemeksepeti’nin Suç ve Ceza projesi, aday olduğu her iki kategoride birden altın Effie’ye layık görüldü.

Yemeksepeti’nin geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği Suç ve Ceza projesi, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda markaya iki ödül birden getirdi. Özgün Marka Deneyimi – Aktivasyonda Başarı ve Perakende kategorilerinde aday olan Suç ve Ceza İnteraktif Kişiselleştirilmiş Video Kampanyası, her iki kategoride de altın ödüle layık görüldü.

Kullanıcı aktivasyonunu ve geri kazanım oranını arttırdı

Yemeksepeti’nden son üç aydır sipariş vermeyen kullanıcıları geri kazanmaya ve onlardan geribildirim toplamaya yönelik geliştirilen Suç ve Ceza, interaktif video, eğlence, oyun ve kişiselleştirmeyi birleştiren bir deneyim ortaya koyuyor. Senaryosu, web ve mobil sitesi Yemeksepeti tarafından oluşturulan, prodüksiyon ve video uygulaması Bentego Video Marketing tarafından yapılan çalışma, ilk 5 ayda 5.000’in üzerinde yorum toplayarak, markanın beklentilerini yakalamıştı. Suç ve Ceza, Yemeksepeti’nin hedefine uygun olarak kullanıcı aktivasyonunu ve geri kazanım oranını ciddi şekilde artırmasının yanı sıra, yaratıcı ve özgün kurgusuyla da markayı ödüle taşıdı.

Yemeksepeti hakkında

Türkiye’nin ilk ve en büyük online yemek siparişi sitesi olan Yemeksepeti, 2001 yılında kuruldu ve 2015 Mayıs itibariyle dünyanın en büyük online yemek sipariş platformu Delivery Hero bünyesine katıldı. Bugün itibariyle 66 ilde, 13.000’in üzerinde üye restoran ve günde aldığı ortalama 200 bin siparişle, milyonlarca kullanıcıya hizmet veriyor

Yazan 14 Mayıs 2017 Pazar. Kategori Güncel, Her Şey!, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME