Teşhir ve röntgen çağı tüm yönleriyle MediaCat’te

mediacatAylık pazarlama iletişimi dergisi MediaCat, mart ayında da dolu dolu bir içerikle okurlarının karşısına çıkıyor. Kapağına taşıdığı “Teşhir ve Röntgen Çağı” konusuyla Web 2,0 ve sosyal medyanın yarattığı yeni yaşam kültürünü mercek altına alan MediaCat, insanları hiç olmadıkları kadar açık ve paylaşımcı kılan bu yeni psiko-sosyal iklimi derinlemesine inceliyor.

Sosyal medyanın sadece önümüzdeki yılın değil yakın geleceğin de yükselen trendi olacağı fikrinde herkesin birleştiği günümüzde Facebook, Twitter ve Friendfeed başta olmak üzere tüm sosyal medya kanallarının yeni çağın yeni mahremiyet anlayışını değiştirdiğinden yola çıkan MediaCat dergisi, sosyo-kültürel hayatımızda yaşanan değişimi irdeliyor.

Sosyal medyanın, insanların sosyal medyadaki var oluş nedenleri ve biçimlerinin, gittikçe yükselen teşhir ve röntgen eğiliminin başka açılardan ele alındığı dergide, uzman yorumlarını da okurlarının bilgisine sunuyor. AGB Nielsen Media Research TGI Türkiye Proje Yöneticisi Funda Kadıoğlu’nun konuya dair kaleme aldığı “Evin İçinden Yol Geçerse Ne Olur?” başlıklı makalesi, TGI Türkiye Araştırması Eylül 2008-Ağustos 2009 Dönemi verilerinden hareketle günümüz internet kullanıcılarını analiz ediyor. Dergide ayrıca, düzenli olarak ziyaret edilen sitelere ve internetin düzenli kullanım amaçlarına da yer veriliyor.

MediaCat yılın en yeşil projelerini seçti, birinciliği Falım’ın “Sakız Ağaçlarına Sevgi Aşılıyoruz” projesi aldı!
Bu yıl bir “ilk”e imza atarak yılın en yeşil projelerini seçen MediaCat dergisi, yılın en yeşil projelerini de mart sayısında açıklıyor. MediaCat Marketing Forum katılımcılarının ve MediaCat Online kullanıcılarının ‘Sizce 2009 yılında iş dünyasında başlatılan ya da ivme kazandırılan, daha yaşanabilir bir gelecek yaratmaya yönelik en başarılı yeşil proje hangisiydi?’ sorusuna verdikleri yanıtlar doğrultusunda belirlenen 10 aday ve bunlar arasından birinci seçilen Falım’ın “Sakız Ağaçlarına Sevgi Aşılıyoruz” projesi, MediaCat okurlarıyla buluşuyor.

Türk reklâmcısının sosyo-kültürel portresi de MediaCat’te!
MediaCat dergisinin mart sayısında imzasını attığı bir diğer ilk ise Türk reklâmcılarının sosyo-kültürel profilini ortaya çıkarıyor. Bu doğrultuda yaratıcı reklam ajanslarında kreatif direktör, art direktör, stratejist ve reklam yazarı olarak çalışan reklâm yaratıcılarına yönelik kapsamlı bir anket çalışması gerçekleştiren MediaCat, elde ettiği sonuçları okurlarıyla paylaşıyor.

İçinde yaşadığımız popüler kültürü şekillendiren en önemli aktörler arasında yer alan reklâmcıların siyasi görüşlerinden okudukları gazeteye, aile yapılarından okudukları okullara ve takip ettikleri web sitelerine kadar pek çok bilgiyi derleyen MediaCat, reklâmcıların gelir durumunu, en beğendikleri restoranları, yerine getirdikleri dini vecibeleri ve en sevdikleri içkileri açıklıyor.

2010 yılının en iyi cingılı “Turkcell’in Çekim Gücü”, iyi ürünü “Uludağ Limonata”!
Geçen sene olduğu gibi bu sene de yılın cingıllarını belirleyen MediaCat dergisi, iki aşamalı olarak gerçekleştirilen bir oylama sonucunda televizyon, radyo, sinema, internet ve mobil reklâm mecralarında işitilen en güzel reklâm müziğini/şarkısını (cingıl) Mart sayısında açıklıyor. 17 adayın yer aldığı listeyi sayfalarına taşıyan dergi, MediaCat Online kullanıcıları tarafından oylanan ve en çok oyu alarak birinciliği kazanan “Turkcell’in Çekim Gücü” cingılını da okurlarının bilgisine sunuyor. MediaCat dergisi ayrıca, yine bir “ilk”e imza atarak okurlarının katkısıyla “yılın ürünü”nü de belirliyor. “Uludağ Limonata”nın 20 ürün arasından birinci olarak seçildiği oylamaya dair tüm detaylar MediaCat dergisinin mart sayısında okurları bekliyor.

Yazan 08 Mart 2010 Pazartesi. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME