Türk Telekom ve Garanti Bankası’ndan yeni hizmet: “MultiMatik”

MultimatikGaranti Bankası’nın Paramatik’i ve Türk Telekom Nokta’nın birleşimi olan Multimatik, hem bankacılık hizmetlerini hem de telefon görüşmesi, internet erişimi gibi birçok farklı iletişim hizmetini tek noktada buluşturuyor.

Türkiye’nin önde gelen iletişim şirketlerinden Türk Telekom, Garanti Bankası ile tüketicilere değer yaratacak yeni bir işbirliğine imza atıyor. Bu kapsamda, Garanti Bankası Paramatikleri, Türk Telekom’un sunduğu multimedya ankesörlü telefon hizmeti Türk Telekom Nokta ile birer iletişim noktasına dönüşüyor. Bu yeni iletişim noktası, MultiMatik adıyla müşterilerin kullanımına sunulacak. Bir tarafında Garanti Bankası’nın Paramatik’i bulunan “MultiMatik”in diğer tarafında yer alan Türk Telekom Nokta, bir ATM cihazı olma özelliğinin yanı sıra, tüketicilerin telefon görüşmesi yapmalarına, SMS ve e-posta göndermelerine, internete erişmelerine olanak tanıyor ve çeşitli iletişim hizmetlerini tek noktadan sunuyor.

Tüketiciler, MultiMatik ile hem para çekebilecek, hem de e-posta gönderebilecek…

Türk Telekom’un müşteri odaklı, entegre iletişim çözümleri sunma hedefi doğrultusunda, Garanti Bankası işbirliği ile geliştirilen “MultiMatik”, farklı iletişim hizmetlerini, 100’ün üzerinde bankacılık işlemi ile birlikte sunacak.

Tüketicilere ihtiyaç  duyacakları tüm telekomünikasyon ve bankacılık hizmetlerini tek noktadan sunacak ilk “MultiMatik”in kurulumu, Gayrettepe Türk Telekom Müdürlüğü önünde gerçekleştirildi. İlk aşamada turistik bölgeler ve üniversiteler ağırlıklı olmak üzere, ortak kabinlerin önümüzdeki dönemde daha da yaygınlaştırılması planlanıyor.

Yazan 12 Aralık 2009 Cumartesi. Kategori Güncel, Manşet, Son Dakika, Teknoloji, Telekom. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME