Turkcell Online İşlemler servisini Windows Phone 8’e Taşıdı

turkcell_win8_logoTurkcell’in Windows Phone 8 akıllı telefon kullanan müşterileri için geliştirdiği yeni Turkcell Online İşlemler uygulaması ile birçok işlemi artık cepten yapmak mümkün. Windows Phone 8’in Live Tiles (Canlı Kutucuklar) özelliğini kullanan gelişmiş uygulama sayesinde hat bilgileri cep telefonu ekranına yansıyor.

İletişim ve teknoloji şirketi Turkcell’in müşterilerine birçok hat işlemini müşteri hizmetlerini aramadan, akıllı telefonlarıyla 7/24 ücretsiz yapabilme imkânı sunan Turkcell Online İşlemler uygulaması şimdi de Windows Phone 8 telefonlarda. Windows Phone 8 telefon kullanan Turkcell müşterileri, yeni uygulama sayesinde akıllı telefonları ile internete ulaşabildikleri her yerden fatura detaylarını, güncel bakiye bilgilerini ve paketlerinde kalan kullanım miktarlarını kolayca öğrenebiliyor. Turkcell Online İşlemler uygulaması ile ayrıca kredi kartı ile TL, Nar ve internet paketi yükleme gibi işlemler de yapılabiliyor.

Windows Phone 8’e özel geçişli arayüz ve Live Tiles (Canlı Kutucuklar) gibi gelişmiş özelliklerin kullanıldığı uygulama, Windows Phone Mağazası’nda ücretsiz olarak sunuluyor. Turkcell müşterileri, telefon ekranında üç farklı boyutta görüntülenebilen uygulamayı kullanırken herhangi bir veri ücreti de ödemiyor. Uygulama içinden faturalı hat kullanıcıları güncel fatura tutarlarını görebilirken, ön ödemeli hat kullanıcıları da TL bakiyelerini görüntüleyebiliyor. Turkcell Online İşlemler uygulaması, müşterilerin sahip olduğu paketlerindeki kalan kullanımı grafiksel olarak cep telefonlarının ana ekranında gösterebilme özelliği ile de bir ilke imza atıyor. Bu yeni uygulama, Windows Phone 8’in Live Tiles (Canlı Kutucuklar) özelliğinin bir operatör tarafından müşteri hizmetleri alanında anlık bilgi akışı için kullanan ilk uygulama olarak göze çarpıyor.

Turkcell’lilere her kanaldan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan eşsiz müşteri deneyimi sunmak için çalıştıklarını belirten Turkcell Dijital Kanallar Direktörü Sertan Eratay, “Turkcell’lilerin dijital kanallardan daha kolay ve hızlı bir şekilde işlemlerini gerçekleştirmeleri için yenilikleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Mevcutta her ay yaklaşık 50 milyon işlem gerçekleşen Online İşlemler servisimizi teknolojideki yenilikleri takip ederek şimdi yeni bir kanaldan daha sunmaya başladık. Windows Phone 8 cihaz kullanan Turkcell’liler, Turkcell Online İşlemler uygulamamızı kullanarak anında güncel fatura bilgilerine, paketlerinden kalan kullanımlarına, fatura detaylarına ve daha pek çok hizmete ulaşabiliyorlar. Windows Phone 8’e özel olarak geliştirilen uygulama sayesinde müşterilerimiz, uygulamayı tekrar tekrar açmalarına gerek olmadan kullanım bilgilerini güncel bir şekilde canlı kutucuklar içinde görebiliyorlar.” diye konuştu.

Microsoft Türkiye Operatör Kanalları Direktörü Egemen Gönen, “Windows Phone 8 cihazlar ile hayatı kolaylaştırarak en iyi deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Türkiye’de teknolojiye yön veren lider şirketlerden Turkcell’in geliştirdiği Online İşlemler uygulaması da kullanıcıların hayatını kolaylaştıran ve Windows Phone 8’in sunduğu yenilikleri en iyi biçimde ortaya koyan başarılı örneklerden biri. Windows PhoneMağazası’nda yayınlanır yayınlanmaz kullanıcılar tarafından bu uygulama hakkında yapılan yorumların olumlu yönde olması bunun en güzel kanıtı” dedi.

Yazan 31 Temmuz 2013 Çarşamba. Kategori Mobil, Son Dakika, Uygulamalar. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME