Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli açıldı

Procat_CEO_Tarkan_ErsubasiProcat tarafından İstanbul’da açılan Call Center Hotel, çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. Call Center Hotel, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi oluyor.

Türkiye’de hızla büyüyen çağrı merkezi sektörünün taleplerine cevap vermeyi amaçlayan Call Center Hotel (CCH), İstanbul’da hizmet vermeye başladı. Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm imkânlardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek alabileceği Boğaziçi manzaralı çağrı merkezi kompleksinin, 2 binada yaklaşık 1500 koltuk kapasitesi bulunuyor.

Bir çağrı merkezi organizasyonu için gerekli tüm temel altyapı ve teknolojileri bünyesinde barındıran operasyon merkezileri, İstanbul’da her iki yakadan erişimi çok kolay bir noktada, Kavacık’ta hizmet veriyor. Call Center Hotel, hemen kullanıma hazır oturma alanları,  yemekhane, teras, eğitim salonları, dinlenme ve eğlence alanları ile de dikkat çekiyor.

Deprem ve sel gibi felaket senaryoları için alternatif çözüm

Call Center Hotel’den kısa veya uzun vadede faydalanmak isteyen kurumlar, ellerindeki projeleri, hatta acil durum koordinasyonu gibi ihtiyaçlarını en uygun koşullarda yönetebilme imkânına kavuşabiliyorlar. Bu sayede operasyonel verimliliklerini arttırabilen ve ana işlerine odaklanabilen şirketler, elde ettikleri hız ve esneklik gibi yetkinliklerle rekabet avantajı elde ediyorlar.

Servis seçeneklerini sabit paketlerle sınırlamayan CCH, ihtiyaçlara özel, alternatif çözümler de sunabiliyor. 15 yılı aşkın çağrı  merkezi sektör deneyimi, geniş teknik ve operasyonel kadro desteği ile hizmet veren CCH’nin müşterileri arasında, kapasite artırımına gitmek isteyen çağrı merkezleri, dönemsel projeleri yatırım maliyeti olmadan gerçekleştirmek isteyen kurumlar ve Türkiye pazarına girmek isteyen küresel çağrı merkezi şirketleri yer alıyor.

Türkiye Çağrı  Merkezi pazarının 300 milyon dolarlık bir ekonomik büyüklüğe ulaştığını ve krizin olumsuz etkilerine rağmen pazarın 2009 yılında % 25 oranında büyüdüğünü belirten Procat Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Ersubaşı,  çağrı merkezi sektöründe sağlıklı ve verimli büyüme trendi yakalamanın temel sorunlar arasında yer aldığını vurguluyor.

“Türkiye gibi kaynak kısıtlı ekonomilerde yatırımın geri dönüşünü öngörebilmedeki zorluklar büyümenin ve verimliliğin önündeki en temel engel olarak karşımıza çıkıyor” diye konuşan Ersubaşı, sözlerini şöyle sürdürüyor:

“Özellikle Türkiye’de dış kaynağa aktarılmak istenilen projelerin genelde uzun vadeli olmaması, bu projelerde görev almak isteyen kurumların büyüme için gerekli yatırımları yaparken temkinli davranmalarına yol açıyor. Bizler çalışmalarımızda iş ortaklarımızın bu kısa vadeli projeleri gerçekleştirmek için gerekli olan esnekliği kazanabilmek adına farklı çözüm arayışlarında olduklarını gözlemledik. Ayrıca birçok çağrı merkezinin deprem, sel, terör gibi olaylarda faydalanabileceği tam teşekküllü felaket yönetim merkezlerine ihtiyaç duyduğu fark ettik. Bu düşüncelerden yola çıkarak Procat olarak Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli olan Call Center Hotel’i hayata geçirdik. CCH’nin sektörün hızlı ve verimli büyümesi için önemli bir işlev üstleneceğini düşünüyoruz”

Yazan 13 Ocak 2010 Çarşamba. Kategori Kurumsal, Manşet, Son Dakika, Telekom. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME