XCO 2017 yeni bir konferans deneyimine davet ediyor

Gerçek hayatta “Müşteri Deneyimi” olgusunu iş dünyasından profesyonellerle buluşturan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin bu yılki Ana Sponsoru Turkcell oldu. Marketing Türkiye’nin bu yıl ikincisini gerçekleştirdiği zirve, 17 Mayıs Kemer Country Club’da gerçekleşecek. Farklı bir iş konferansı deneyimi yaşatacak olan etkinliğin resmi sponsorluğunu Yapı Kredi ve MediaMarkt üstlenirken, Arçelik, SAS, sahibinden.com ve TAV da destekçiler arasında yer alıyor. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Deneyim Tasarımı” konularının ele alınacağı zirvenin akşamında müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar da A.L.F.A. Awards töreninde ödüllerine kavuşacak.

“Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasa­rımı” başta olmak üzere pek çok farklı konunun ele alınacağı Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nde (XCO), X kuşağının alışveriş alışkanlıkla­rından, Y ve Z kuşaklarının finans ve yatırım alışkan­lıklarına, değişen kamu hizmeti deneyiminden shopper marketing’e kadar pek çok konu konuşulacak. Bu konular haricinde seyahat top­luluğu ve gezgin deneyimi, mükemmel e-ticaret deneyimi, sürdürüle­bilir öğrenme için veri analitiği, deneyim tasarımında değişen tüketici beklentileri ve kurumsal kültür gibi birçok konu tartışılacak.

Etkinlik kapsamında ayrıca Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in moderatörlüğünde “Türkiye’nin Önde Gelenlerinden Müşteri Odaklı Uygulama Örnekleri” adlı bir panel de gerçekleşecek. Panelde Turkcell Müşteri Deneyimi Direktörü Sinem Yüksel, Arçelik Türkiye Transformasyon & Müşteri Deneyimi Direktörü Onur Aydın, Hopi Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Sertaç Şener ve THY Dijital Servisler Başkan Yardımcısı Mehmet Bütün panelist olarak yer alarak müşteri odaklı uygulamalarına dair deneyimlerini paylaşacak.

Farklı bir konferans deneyimi

Konusu deneyim olan bir konferansın mekanının da farklı bir deneyim yaşatması kaçınılmaz. XCO katılımcılarını Kemer Country Club’ta baharı birlikte karşılamaya davet ediyor. Avrupa’nın en saygın binicilik merkezlerinden, uluslararası standartlarda golf ve tenis sahaları ve SPA’sıyla sakinlerine keyifli bir yaşam deneyimi sunan Kemer Country Club’ı XCO katılımcıları da deneyimleme şansı yakalayacak. Konferansın düzenleneceği orman evi ise katılımcılara olağan bir konferans salonunun ötesinde sıcak bir atmosfer sunacak.

Etkinliğin içerik destekçisi arasında Forrester, Accenture, Future Bright Group ve Sherpa gibi alanında uzmanlaşmış uluslararası kuruluşlar yer alıyor.

2017’nin A.L.F.A. Markaları belirleniyor…

“Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards ödül töreni de 17 Mayıs Çarşamba günü, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından Kemer Country Club’da gerçekleştirilecek. Araştırma metodolojisi ve saha çalışması Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından geliştirilen A.L.F.A Awards’ta, 40 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar ödüllerine kavuşacak.

Yazan 14 Mayıs 2017 Pazar. Kategori Ekonomi, Güncel, Her Şey!, Son Dakika. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yoruma ve geri izlemeye kapalı

Yoruma kapalı

Foto Galeri

Giriş | 2004-2017 © PC TIME